کد خبر: ۱۸۹۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۲۴ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱
صدرا صلاحی فرد
عصر دنا: اینک ما از نماینده ی شهر خودمان سوال داریم: جناب آقای موحد، آیا نشسته ای که ابتدا خودِ مردم این فتنه را جمع کنند و سپس که اوضاع را بر وفق مراد دیدی، تشریف بیاوری و محکوم کنی؟؟؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا-صدرا صلاحی فرد: روزهای ابتداییِ انتشار خبرِ مرگ خانم مهسا امینی، که هنوز بر عموم مردم آشکار نشده بود که این ماجرا، آغازگر اجرای یک فتنه ی حساب شده علیه جمهوری اسلامی است، برخی از خواص و نیمه خواص که احساس کردند بی کلاسی است اگر در ابرازِ تاسف و سپس عرض تسلیت و چه بسا اعتراض به مرگِ ظاهرا مشکوک وی، پیش قدم نشوند، اندک تاملی و تعللی را جایز ندانسته و فورا به این سیلِ مجازیِ ابرازِ تاسف، پیوستند!

پیوستنی که چنان شتابی به داغیِ این احساساتِ سرگردان و پرسشگر داد که چراغِ راهنمایِ تقاطعِ دشمن سبز شد و او حرکتِ خود را آغاز کردد و شتاب گرفت! به طوری که موجِ این حرکت برق آسا، خیلی زودتر از آنچه جامعه فکرش را بکند، شهرها را به هم ریخت و همه ی دست هایی که پشت پرده ی ماجرا بودند، در رسانه های خارجی خود را نشان دادند و از برنامه ریزی حساب شده ی خویش برای تدارک چنین فرصتی پرده برداشتند! چنانچه دبیرکل حزب کوموله از اقلیم کردستان عراق، در رسانه های حامی خویش، آشکارا از برنامه ریزی دقیق جهت شروع این ماجرا تا حصول نتیجه حرف زد! و این یعنی: خاکِ عالم بر سرِ همه ی آن ها که فازِ باکلاسی گرفتند و ابراز تاسف از مَرگی کردند که خود یک نقشه بوده!

حال، دستِ کم در همین نقطه هم انتظار می رفت که علاوه بر آن خاک بر سران، که اکنون اشتباهاشان مشخص گردیده، نمایندگان مردم در مجلس نیز موضع مشخصی در این باره بگیرند! ولی دریغ از هیچ حرکتی،،، همگی سکوتِ مطلق پیشه کردند! آن هم در برابرِ این همه جنایتِ آشکار که جلوی چشم همه گان و بدون هیچ ابهامی صورت گرفته! جنایتی که اتفاقا منطبق بر همان علتِ ابراز تاسفِ آن باکلاس مآبان بوده! یعنی، جسارت به ناموس؛ آن هم از همه نوعش از جمله چادر از سر کشیدنِ زن مومن، کتک زدن و کشتن زنان مومن، نقص عضو زن مومن و... ! آیا این جنایات و جسارات، که به طور علنی و عیان، بدونِ هیچ ابهامی رخ داده، جای هیچگونه ابراز تاسف نداشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینک ما از نماینده ی شهر خودمان سوال داریم: جناب آقای موحد، آیا نشسته ای که ابتدا خودِ مردم این فتنه را جمع کنند و سپس که اوضاع را بر وفق مراد دیدی، تشریف بیاوری و محکوم کنی؟؟؟ آیا گمان می کنی بر این مردمِ داغ دیده و خسارت دیده که بعضی شان خونِ فرزندشان در این بلواها ریخته شده، روشن نشده که علت سکوت شما، ترس از ریزش رای می باشد؟؟؟ اُف بر این محافظه کاری! در برابر شرافت و صداقت این مردم باید خجالت کشید! چرا که نمی شود سیاستِ بک بام و دو هوا را در برابر مردمی به کار برد که از همه چیزشان برای این انقلاب گذشته اند...

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Azerbaijan
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
آدم عاقل که خلاف عقل اظهار نظر نمیکنه . به قول آقای رییسی ای ... عرصه سیمرغ.....................
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.