تاریخ انتشار:۲۰:۲۴ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱
عصر دنا: عزاداران یاسوجی در روز ۲۸ صفر در صفوفی به هم فشرده علیه آشوبگران شعار دادند و از اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی در جمع کردن بساط اغتشاشگران قدردانی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،مردم شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد در صف های به هم پیوسته و با مشت های گره کرده اعلام کردند که در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج آرامش فتنه‌گران را برهم خواهند زد و برای حمایت از نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

عشایر غیور استان همراه با دیگر شهروندان با حضور پرشور خود در حماسه بزرگ اجتماع بزرگ امت پیامبر  «اتحاد ملی در حمایت از دین نبوی» را به نمایش گذاشتند و طومار اغتشاش‌گران را بار دیگر درهم پیچیدند.

امروز مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون همیشه نشان دادند که به این سطح شعور رسیده‌اند که در خیابان‌های شهرهای استان با حضور باشکوه خود در حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر بیافرینند.

در این راهپیمایی ،عزاداران یاسوجی به استکبار جهانی بوِیژه امریکای جهانخوار هشدار دادند که بیش از ۴۰توطئه علیه انقلاب اسلامی راه به جایی نبرد و پس از این نیز مردم با اتحاد و پیروی از ولایت امر نقشه های استکبار را خنثی می کنند.

مردم ولایتمدار شهرها و روستاها و عشایر غیور این استان در بیست و هشتمین روز از ماه صفر سیاهپوش شدند و در قالب دسته های سینه زنی و زنجیر زنی در خیابان ها ،مساجد و تکایا به عزاداری پرداختند .
  در شهر یاسوج مرکز استان عزاداران از  میدان هفتم تیر  به طرف خیابان جمهوری حرکت کردند و در میدان امام حسین(ع) با تشکیل دسته های عزاداری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی سوگواری کردند و اشک ماتم ریختند.

عزاداران در سالروز رحلت نبی‌اکرم (ص) با توجه به اتفاقات اخیر و هتک حرمت برخی آشوبگر به قرآن کریم، پیامبر اسلام و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ،اقدام آشوبگران را بشدت محکوم کردند  

عزاداران در پایان این مراسم ضمن در دست داشتن پرچم ایران و قرآن کریم با محکوم کردن  اقدامات عده ای اغتشاش گر در تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن تعدادی از ماموران انتظامی و بسیجیان ،خواستار برخورد شدید با عوامل آشوبگر شدند.

چنین مراسمی در شهرهای دوگنبدان ،سی سخت و لنده برگزار شد و ساکنان شهرهای لیکک ،مارگون و باشت بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با برگزاری مراسم عزاداری در سوگ پیامبر اسلام عزاداری می کنند و اقدامات اخیر اشوبگران را محکوم می کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.