تاریخ انتشار:۱۷:۰۲ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع نابرابر و رشادتهای این عزیزان در مقابل دشمنان ، از مدیران دستگاههای اجرایی خواست که با نقش آفرینی در برنامه های هفته دفاع مقدس به غنی‌تر شدن این برنامه ها کمک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،

سید علی احمد زاده شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه ایام هفته دفاع مقدس مربوط به ارگان و نهاد خاصی نیست بلکه مربوط به کل ارکان حکومتی و دستگاههای مرتبط هست افزود: مدیران و کارکنان ادارات و نهادها علاوه بر حضور در برنامه های تدارک دیده شده از سوی سپاه فتح استان برای ایام مذکور ، این نهاد مردمی را در اجرای برنامه های تعریف شده به جد یاری کنند و پای کار بیایند.

کهگیلویه و بویراحمد به کارگاه سازندگی تبدیل شده است 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تزریق اعتبارات ۲هزار میلیارد تومانی سال گذشته و امسال در حوزه زیرساختی این استان اظهار داشت : توجه دولت و پای کار بودن مدیران استان را هم اکنون به کارگاه سازندگی تبدیل کرده و از قبل اعتبارات تزریق شده شاهد تحول در زیرساخت ها و تسهیل در کار مردم خواهیم بود .

احمد زاده از مدیران دستگاههای اجرایی خواست که نسبت به ۲۰درصد مبادله موافقتنامه اعتبارات یک هزار میلیارد تومانی سال مالی ۱۴۰۰ طی یکماه آینده اقدام کنند و خود را برای مبادله موافقتنامه یکهزار میلیارد تومان اعتبار دیگری که بزودی ابلاغ خواهد شد ، آماده کنند.

وی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست که هرچه سریع تر موافتنامه های مبادله شده را به مناقصه بگذارند و دقت لازم در انتخاب پیمانکاران را هم داشته باشند.

احمد زاده به برخی اقدامات شاخص در دست انجام در این استان از جمله فعال بودن پروژه راهسازی در ۱۳۸جاده روستایی ، طرحهای هادی روستایی و بیمارستانهای در دست احداث ، سدها و پتروشیمی ها و مهم تر از همه سرعت عمل در مدرسه سازی اشاره کرد و تصریح کرد: به سرانجام رسیدن این اقدامات منشا تحول در استان خواهد شد. 

احیای ۱۷کارخانه طی یکسال گذشته 

استاندار به گزارش اقدامات امیدوار کننده حوزه اقتصادی که در این نشست توسط ادارت مربوطه داده شد اشاره کرد و اظهار داشت : احیای ۱۷کارخانه راکد با اشتغالزایی بالا که نقش مهمی در افزایش بهره وری در این عرصه خواهد داشت اقدام موثری طی یکسال کاری در این استان بوده که سبب امیدواری بیشتر مردم است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مدیران در برنامه های دفاع مقدس نقش‌آفرین باشند

احمد زاده اضافه کرد: به مدار تولید برگرداندن و احیای و کارهای آغاز شده در این حوزه از جمله  کارخانه قند ، ماشین سازی ، نفت و پتروشیمی ، گیاهان دارویی و سد سازی ها و دهها اشتغال خرد و کلان خود گواه حرکت رو به جلوی استان در دولت سیزدهم  با مدیران انقلابی و پای کار دارد .

ایجاد ۳۰نقطه باروری ابرها در استان 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برنامه ریزی برای ایجاد ۳۰نقطه باروری ابرها در استان به عنوان خبر خوش برای باغداران و کشاورزان این استان اشاره کرد و اظهار داشت : با این اقدام قطعا زمان بارش را از ۲ماه در این استان به چند ماه افزایش خواهیم داد که نقش مهمی در بخش کشاورزی و باغات منطقه و مهم تر در تقویت منابع استان خواهد داشت .

وی گفت : قبلا باروری ابرها در آسمان به صورت محلول پاشی و دیگر ابزارها صورت می گرفت ولی از این پس و برای اولین بار این اقدام به روی زمین انجام می گیرد که تحقق این امر می تواند در بارش استان و حتی بقیه کشور موثر واقع گردد.

تاکید استاندار بر رفع مشکل مرغ گرم در بازار 

استاندار همچنین با اشاره به اینکه باید بازار تولید و توزیع مرغ گرم و منجمد بیشتر از گذشته مدیریت شود و شاهد کمبودی در این زمینه نباشیم اظهار داشت : باید ادارات مربوطه بیشتر پای کار بیایند و با برنامه ریزی های جدی تر این مشکل کمبود مرغ گرم را در یاسوج و دیگر شهرهای استان رفع کنند.

رقم تورمی اعلام شده استان در برخی رسانه ها صحت ندارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین رقم بالای ۱۰درصد تورم استان که در برخی از پایگاههای خبری استان اعلام شده بود را نادرست خواند و اظهار داشت :اقدامات خوب انجام گرفته طی یکسال گذشته باعث شده که رقم تورم استان در رتبه هشت کشوری قرار بگیرد .

احمد زاده اضافه کرد: باید در راستای کاهش تورم یک رقمی موجود هم تلاش کنیم با جذب سرمایه گذاری های جدید و تقویت زیرساخت و تسهیل امور قدم های اساسی تری برداشته شود.

وی گفت : استان نیازمند سرمایه گذاری های بیتشر و هر چند که باید به طرحهای کلان نگاه جدی تری شود ولی اشتغال مشاغل خرد و خانگی نیز تاکنون بهتر جواب داده که باید در این مسیر نگاههای بیشتری شود.

دور دوم سفرهای شهرستانی با افتتاح طرحهای جدید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در یکسال گذشته  بطور فشرده به نقاط مختلف شهرستانهای استان سفر شهرستانی داشتیم و مصوباتی را هم در راستای گره گشایی از امور مردم به تصویب رساندیم ، اظهار داشت : در دور دوم سفرهای شهرستانی که بزودی آغاز خواهد شد ضمن ارزیابی وضعیت مصوبات قبلی شاهد افتتاح هایی خواهیم بود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مدیران در برنامه های دفاع مقدس نقش‌آفرین باشند

احمد زاده با بیان اینکه سرعت در انجام کارها موجب امیدواری مردم و کاهش خسارت ها و آسیب ها خواهد شد از مدیران خواست که وقت را غنیمت شمرده و برای اجرای هر طرحی که در دست اقدام دارند نهایت تلاش را برای به سرانجام رساندن آن در کمترین زمان ممکن داشته باشند.

سفر هیات دولت را در ماههای پاییز به استان خواهیم داشت 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ما  در سفر قبلی رییس جمهور در دور پنجم سفر  قرار داشتیم اظهار داشت : احتمالا در آبانماه امسال شاهد سفر رییس جمهور و هیات دولت به  این استان در دومین دور سفرهای استانی باشیم .

احمد زاده از مدیران خواست تا با نیازسنجی و تعریف طرحهای اساسی و مهم خود را برای گرفتن اعتبار لازم این طرحها در سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به استان آماده کنند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مدیران در برنامه های دفاع مقدس نقش‌آفرین باشند

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار