تاریخ انتشار:۱۶:۵۳ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقایع چند روز اخیر در برخی شهرهای کشور گفت : مردم هوشیار باشند که فریب فتنه جدیدی را که دشمن به‌منظور تضعیف نظام و ایران اسلامی به راه انداخته ، نخورند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،آیت الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مدیران و به‌خصوص فرمانداران و بخشداران جریان فتنه‌ای را که دشمن دارد مدیریت می کند را با تدبیر رصد کنند.
وی اضافه کرد: دشمن از حادثه پیش آمده نهایت جریان‌سازی و موج سواری را انجام می دهد و افرادی عامدانه و یا از روی نا آگاهی هم دارند همراهی می کنند که باید با هوشیاری لازم این خط نفاق دشمن را مثل گذشته بی‌اثر کرد.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه افراد نباید فریب این بازی کودکانه‌ای که دشمن به راه انداخته را بخورند، بیان کرد: دشمن بداند که نظام جمهوری اسلامی قوی‌تر و قدرتمندتر از ان است که مقابل این جوسازی‌های بی مورد بلرزد و قطعا که در نهایت امر شاهد رسوایی بیشتر و بیشتر دشمنان خواهیم بود.
آیت الله حسینی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در جامعه اسلامی گفت: مدیران و کارکنان ادارات و نهادها با افرادی که برای گره‌گشایی از مشکلشان به آنان مراجعه دارند با سعه صدر بیشتری برخورد کنند.
وی مدیران را به رعایت بیشتر اخلاق و عدالت  توصیه و اظهار کرد: اگر شخصی برای رفع گرفتاری کاری خود به اداره ای مراجعه می کند سعی کنیم  اگر حل مشکل آنها در کوتاه‌مدت میسر نیست با رأفت و مهربانی با آن شخص برخورد داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برخورد با حوصله و بدور از عصبانیت با ارباب رجوع قطعا موجب اعتماد برانگیزی بیشتر در سطح جامعه و تسهیل امور خواهد شد.
امام جمعه یاسوج در خاتمه از مدیران دولت انقلابی و جهادی سیزدهم خواست که با کار و تلاش شبانه روزی به وضعیت معیشت مردم کمک کرده و موجبات امیدواری بیشتر را در جامعه فراهم کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.