تاریخ انتشار:۲۱:۲۹ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر حوزه علمیه دهدشت گفت: اگر بصیرت داشتیم همان اول ماجرا می‌فهمیدیم اسم مهسا رمز بود، می‌فهمیدیم قرآن و پرچم را به بهانه مظلوم می‌سوزانند، مگر می‌شود به بهانه دفاع از مظلوم، مظلوم را کشت؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،حجت‌الاسلام عبدالله حق‌جو در آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دهدشت اظهار کرد: یکی از چالش‌هایی که بشر در طول تاریخ همواره با آن روبه‌رو بوده بحث تشخیص حق از باطل بوده است.

مدیر حوزه‌ علمیه دهدشت با بیان این که آن قدر حق و باطل به هم نزدیک هستند که حتی برای خواص جامعه مشکل است گفت: همیشه باطل سعی کرد در لباس حق به میدان بیاید تا تشخیص حق سخت باشد.

وی اوج مخلوط شدن حق و باطل را در زمان امام علی(ع) عنوان و تصریح کرد: آن‌هایی که لایقه انحرافی داشتند به بهانه دفاع از مظلوم، مظلوم‌کشی کردند و به بهانه حقیقت، حقیقت را به مسلک کشاندند.

حجت‌الاسلام حق‌جو عنوان کرد: اگر امروز نتوانیم تاریخ را درست تحلیل کنیم همان فضا برای ما به وجود می‌آید، باید بصیرت داشته باشیم، بصیرت این است وقتی انحراف در "مو" باشد تشخیص دهیم نه اینکه به اندازه یک کوه باشد.

وی بیان کرد: اگر روزی قرآن‌ها را بر نیزه و علی را خانه‌نشین کردند، امروز هم عده‌ای به بهانه مظلوم در فضای مجازی همان پیراهن خونین عثمان را عَلَم کردند.

حجت‌الاسلام حق‌جو گفت: اگر بصیرت داشتیم همان اول ماجرا می‌فهمیدیم اسم مهسا رمز بود، می‌فهمیدیم قرآن و پرچم را به بهانه مظلوم می‌سوزانند، مگر می‌شود به بهانه دفاع از مظلوم، مظلوم را کشت؟

وی افزود: دشمن نشان داد در توطئه مهسا پشت خاکریزهای ما رسیده است.

مدیر حوزه علمیه دهدشت خطاب به رزمندگان گفت: رزمنده بودن کفایت نمی‌کند، باید رزمنده بمانیم، ببینیم الان بصیرت داریم یا نه، در میدان هستیم یا نه، چقدر نسبت به خون شهدا پایبند هستیم.

وی از نادانی، نافهمی و ناشکری به عنوان سه غده سرطانی در جامعه امروز نام برد و تصریح کرد: الان نادانی غوغا می‌کند، چرا قدرت تحلیل سیاسی نداریم؟ چهل سال تجربه کم بود؟ مگر کم در این چهل سال به ما ظلم کردند؟ چرا نمی‌توانیم تحلیل کنیم امروز دشمن در مرزهای خوزستان و دهلران نیست، دشمن الان در جیب و خانه‌های ماست.

حجت‌الاسلام حق‌جو گفت: اگر نمایندگان ما به طرح صیانت رای می‌دادند امروز جامعه این گونه آلوده نمی‌شد.

وی بیان کرد: مهساها را بهانه می‌کنند تا اصل نظام را زیرسوال ببرند.

مدیر حوزه علمیه دهدشت گفت: ما از بیرون نمی‌ترسیم ترس ما از نخ نفوذ نادانی درون کشور است، اگر دقت نکنیم گرفتار عذاب الهی خواهیم شد.

وی از رهبر معظم انقلاب و شهدا به عنوان دو ستون اساسی نظام جمهوری اسلامی نام برد و اظهار کرد: باید همواره رهرو راه شهدا و قدردان رهبر حکیم فرزانه انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام حق‌جو با بیان این که نگران آینده این انقلاب نباشید گفت: حافظ این انقلاب خداست، به این انقلاب نگاه کنید تا بفهمید خدا هست.

وی افزود: هر کس از قطار انقلاب پیاده شود ضرر کرده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.