تاریخ انتشار:۰۸:۴۲ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: در راستای حفاظت بیشتر از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی ، وزارت ارتباطات ، اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان را راه‌اندازی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: اینترنت کودکان و نوجوانان در راستای سند حمایت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در سال ۹۸ ارائه و مواد آن اخیرا به تصویب رسیده است.

محمد رادمنش افزود: والدین می‌توانند هر سیم کارت با هر اپراتوری را که در اختیار کودکان قرار می‌دهند با شماره‌گیری #۴۵۶* سرویس اینترنت کودکان و نوجوانان را فعال کنند که بعد از فعال شدن اپراتور به سایت‌های مناسب سن کودکان و نوجوانان متصل می‌شوند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ۴۵۶.ir مراجعه کنند گفت: با راه‌اندازی اینترنت کودکان و نوجوانان ، دیگر آن‌ها نمی‌توانند در فضای آزاد و ولنگار اینترنت رها باشند و هر سایتی را جستجو کنند و یا به هر تصویری دسترسی داشته باشند.

بگفته رادمنش فقط صفحاتی برای این کودکان باز می‌شود که مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و متناسب با سنین آنهاست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.