تاریخ انتشار:۰۹:۰۴ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس امور عشایر کهگیلویه گفت: قبل از کوچ عشایری امسال، بیش از ۸۰۰ کیلومتر جاده در شهرستان که بیشتر در بخش دیشموک، قلعه رئیسی و حوزه مرکزی دهدشت بودند، بازگشایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،فریدون پاکباز، رئیس امور عشایر کهگیلویه با بیان اینکه برای جاده‌های عشایری دو نوع برنامه داریم، اظهار کرد: یکی بازگشایی جاده‌های عشایری سالانه در پایان فصل بارش و فصل کوچ و یکی هم احداث جاده‌های عشایری است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ کیلومتر جاده عشایری در کهگیلویه داریم، تصریح کرد: قبل از کوچ عشایری امسال بیش از ۸۰۰ کیلومتر از این جاده‌ها را که بیشتر در بخش دیشموک، قلعه رئیسی و حوزه مرکزی دهدشت بودند، بازگشایی کردیم.

رئیس امور عشایر کهگیلویه احداث جاده‌های عشایری برای نقاط کور عشایر شهرستان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: برای مناطق عشایری و دور دست که دسترسی به وسیله تردد، نقل و انتقال ندارند، به محض تأمین اعتبار جهت رفع مشکلات عشایر اقدام می‌کنیم.

پاکباز افزود: مناطق دیشموک، گل اسبی، جاده کوه سیاه، سبز میر، مناطق مرکزی و تنگ درمه از جمله مناطق صعب العبور هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.