کد خبر: ۱۸۸۳۶
تاریخ انتشار:۱۷:۱۳ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: سخنگوی فراجا گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس آخرین اطلاعات و صدور گذرنامه خود را ببینند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: همانطور که قبلاً هم اعلام کرده بودیم مراکز صدور گذرنامه تا ساعت ۶ بعد از ظهر باز هستند البته اگر بعد از ساعت ۶ افرادی هنوز در محل حضور داشته باشند کارشان انجام می‌شود.

وی با درخواست از مردم برای تنظیم حضور خود در مراکز صدور گذرنامه گفت: اداره صدور گذرنامه دو نوع خدمت برای مردم دارد یک تمدید اعتبار گذرنامه‌هایی که تاریخ اعتبار شأن تمام شده است که البته این کار ۲ الی ۳ دقیقه زمان می‌برد و دومین خدمت پاسخگویی به افراد است که برای پیگیری روند صدور گذرنامه مراجعه کرده اند.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.epolice.ir آخرین اطلاعات و صدور گذرنامه را ببینند و از مراجعه حضوری خودداری کنند، گفت: در تهران از امروز بعدازظهر دو مرکز دیگر به مراکز صدور گذرنامه اضافه می‌شود.

به گفته حاجیان افراد در تهران می‌توانند به مراکز صدور گذرنامه در جنت آباد، شهر ری، ستارخان و مطهری برای تمدید اعتبار گذرنامه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار برگ گذر ویژه اربعین صادر شده است که از این تعداد، ۳۱۰ هزار برگ گذر تحویل پست شده است، گفت: پیش بینی ما این است که نهایتاً حدود ۵۰۰ هزار نفر تقاضای صدور برگ گذر ویژه اربعین را داشته باشند.

سخنگوی فراجا بیان کرد: افراد برای ثبت درخواست صدور برگ گذر ویژه اربعین فقط به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند و از رفتن به ادارت صدور گذرنامه خودداری کنند.

حاجیان با بیان اینکه پلیس برای چاپ برگ گذر ویژه اربعین هیچ مشکلی ندارد، گفت: پلیس روزانه ظرفیت صدور ۱۰۰ هزار برگ گذر ویژه را دارد.

صدور یک میلیون و ۳۴۸ هزار گذرنامه در ۱۴ روز

وی گفت: افرادی که برای دریافت برگ گذر ویژه اربعین عجله دارند و البته ساکنین تهران هستند می‌توانند به ادارات صدور گذرنامه مراجعه کنند و برگ گذر ویژه را دریافت کنند. اما دقت کنید در ادارات گذرنامه درخواست صدور برگ گذر ویژه اربعین ثبت نمی‌شود.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه پلیس برای تمدید گذرنامه‌های فاقد اعتبار زمان آن چنانی نیاز ندارد، گفت: از اول شهریور ۱۴۰۱ تا کنون شاهد افزایش ۱۰ برابری صدور گذرنامه بوده ایم.

حاجیان در پایان گفت: از اول مرداد ۱۴۰۱ تا امروز یک میلیون و ۳۴۸ هزار گذرنامه و بیش از ۲۵۰ هزار برگ گذر ویژه صادر شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین