کد خبر: ۱۸۸۳۵
تاریخ انتشار:۱۷:۱۲ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:تا سقف ۵ میلیون تومان تسهیلات برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی علیه‌السلام در بزرگترین اجتماع بشری جهان از سوی بانک‌ها پیش‌بینی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،آقای خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:به منظور پرداخت این وام، پس از هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه، حج و زیارت، ستاد مرکزی اربعین، پلیس گذرنامه و بانک‌ها صورت گرفت، زائران سرپرست خانواری هستند که یارانه دریافت می‌کنند. به همین دلیل پس از درخواست این تسهیلات در سامانه حج و زیارت (سماح) که از مرز‌های زمینی خارج شوند، مبلغی به صورت خودکار و بدون نیاز مراجعه به بانک‌ها دریافت می کنند و با اقساط یکساله از یارانه آن‌ها کسر خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:تا سقف ۵ میلیون تومان تسهیلات برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی علیه‌السلام در بزرگترین اجتماع بشری جهان از سوی بانک‌ها پیش‌بینی شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.