تاریخ انتشار:۱۲:۴۵ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه «س»
عصر دنا: پنجم صفر همزمان با سالروز شهادت دختر دردانه امام حسین«ع» همایش سه ساله های حسینی در دهدشت برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،همایش سه ساله های حسینی با حضور پر شور دختران کودک و نوجوان دهدشتی همزمان با سراسر کشور در زینبیه دهدشت برگزار شد، در این همایش حجت السلام و المسلمین آذری نژاد مدیر موسسه قصه رنگ توپ،با اشاره به شخصیت های متفاوت کودکان گفت برخی بچه ها با چشم یاد میگیرند،برخی با شنوایی و گوش دادن برخی دیگر با لمس کردن ،دیگری حرکتی هستند.

آذری نژاد گفت: بچه ها قابل قیاس نیستن باید شخصیت کودک را شناخت و طرز برخورد درست با آنها یاد گرفت.

همایش سه ساله های حسینی در دهدشت برگزار شد

مدیر موسسه قصه رنگ توپ گفت: اگر پدر و مادر نتوانند کودک خود را بشناسند و روش تربیت درست با هر بچه را یاد نگیرند ، بچه را تحقیر میکنند، میزنند تو سر بچه در حالی که ممکن هست همین بچه شلوغ و پر تحرک آینده خوبی داشته باشد

وی با اشاره به اینکه : یکی از راه های تربیت بچه ها قصه هست گفت: کتاب فواید زیادی دارد از جمله رشد فکر و ذهن، گسترش دامنه لغات بزرگ شدن دنیایی بچه ها علاوه بر این ها مهارت های زندگی را یاد میگیرند.

آذری نژادی خاطر نشان کرد: ما نمی توانیم بچه های که شلوغ میکنند را نصحیت کنیم اما از راه قصه غیر مستقیم می شود یاد داد چکار کنند.

همایش سه ساله های حسینی در دهدشت برگزار شد

مدیر موسسه قصه رنگ توپ تاکید کرد: خانم ها روزی یک الی دو داستان برا بچه ها بخوانید
ویبا ابراز ناراحتی گفت: تو ایام کرونا بچه ها درس نخواندند الان بچه ها نمی توانند یک متن ساده را بخوانند ما برای همه چیز وقت می گذاریم اما برای بچه ها نه.

آذری نژاد گفت:کودکی ثروتمند هست که پدر و مادری کتاب خوان و قصه خوان داشته باشد،ثروت کودک ذهن و فکر او هست.

همایش سه ساله های حسینی در دهدشت برگزار شد

در ادامه همایش سه ساله های حسینی کربلایی خواجه پور به مرثیه خوانی ، مداحی و همخوانی *سرود دخترای زینبی حسینیم* که از چن روز قبل با تعدادی از دختران تمرین شده بود پرداخت بعداز مراسم از طرف زینبیه دهدشت هدیه های به دختران کوچک اهدا شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.