تاریخ انتشار:۱۱:۴۷ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: سید قادر لاهوتی چهره شاخص جریان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان پیوند اعضا ابو علی سینا شیراز درگذشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سید قادر لاهوتی چهره شاخص جریان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان پیوند اعضا ابو علی سینا شیراز درگذشت.

سید قادر لاهوتی در سال ۱۳۳۴ هجری شمسی در بخش مرکزی کهگیلویه متولد شد.پدر بزرگوارشان مرحوم حاج سید غریب، مردی بنام و نام آشنای طوایف مختلف ، از افراد نیک نام و بلند آوازۀ دیار کهگیلویه و شخصیتی متدین ،روشن بین ، مُصلح ، حق طلب و مردم گرا بود و مادرش دختر یکی از بزرگان ایل بویراحمد از تبار تامرادی بود.

در دهۀ هفتاد در محوریت جریان اصلاحات در کهگیلویه بزرگ قرار گرفت. دو دوره در سالهای ۱۳۷۸ و ۱۳۸۲ کاندیدای جریان اصلاحات برای ورود به مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ بود ولی از راه یافتن به مجلس باز ماند و در سال ۱۳۸۶ از سوی شورا نگهبان رد صلاحیت شد.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین