تاریخ انتشار:۰۸:۰۱ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: سخنگوی کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای مقابله آفات بلوط تصویب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،ذبیح الله اعظمی، سخنگوی کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس که با هدف بررسی جنگل‌های آسیب دیده ازآفت کرم خوار بلوط به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد از سازمان‌های مردم نهاد به ویژه بخش خصوصی خواست، برای مبارزه با آفت‌های بلوط خوار به دولت کمک کنند.

وی گفت: در بازدید اخیر، جنگل‌های استان فارس نیز دچار این آفت بود، ولی آفت بیشترین خسارت را به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد کرده است.

اعظمی افزود: وزارت جهاد کشاورزی و در کمیسیون کشاورزی مجلس جلساتی در این خصوص برگزار شد، مقرر شد که برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت، بلندمدتی برای مبارزه با این آفت داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه کوتاه مدت در حال انجام است، بخش‌هایی از برنامه میان مدت نیز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی مصوبه بودجه ۵۰ میلیارد تومانی را به صورت مقدماتی از دولت اخذ کرده است.

اعظمی گفت: بخش بعدی نیز با توجه به اینکه این آفت هر ۱۳ تا ۲۰ سال طغیان می‌کند، باید برنامه‌هایی داشته باشیم که سال آینده خسارت‌ها را به حداقل برسانیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.