تاریخ انتشار:۱۷:۴۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت همکاری ادارات برای تأمین زیر ساخت ها تا پااین امسال 16 چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید عبدالعزیز موسوی در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان بر ضرورت رفع مشکلات حوزه ورزش شهرستان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب به جهت تعالی و شکوفایی بیش از پیش ورزش با رویکرد توسعه هیات‌های ورزشی شهرستان و کشف و شکوفایی قهرمانان ورزشی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که باید به امور جوانان در کنار ورزش نگریسته شود تصریح کرد: ساماندهی خانه جوان شهرستان در راستای رسیدگی به امور جوانان از اولویت هاست و  می‌تواند به فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و بهره‌وری آن‌ها شکل تازه‌ای ببخشد.

عین‌الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار با بیان این‌که این اداره کل برای تکمیل و بهره‌برداری ١٦ چمن مصنوعی کهگیلویه در سال جاری آمادگی دارد گفت: تکمیل این پروژه‌ها به تجهیز برخی زیرساخت‌ها و همکاری جهادی و تعامل ویژه ادارات خدمات‌رسان بستگی دارد.

مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه وبویراحمد افزود: ١٦ زمین چمن مصنوعی در کهگیلویه عمدتا در روستاهای با تراکم جمعیتی بالا مثل راک، گچی، اسفندان، ادرکان، اکبرآباد، سرگر، دره لبک، صنوگان، چهاب، روشن آباد و سرمری با اعتبار هر پروژه یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین