کد خبر: ۱۸۷۸۷
تاریخ انتشار:۲۰:۲۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس سازمان بنیاد شهید و ایثارگران گفت: قرار است سهام عدالت به سه دهک پایین داده شود غیر از آن دهک‌های پایین را هم ارائه داده‌ایم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست خبری در خصوص جاماندگان سهام عدالت در حوزه ایثارگران افزود: مجموع اسامی جاماندگان سهام عدالت را به وزارت اقتصاد ارائه داده‌ایم.
جدا از این لیست دهک‌های پایین را نیز جدا لیست داده‌ایم. تعداد کسانی که جامانده‌اند بسیار زیاد بوده است.
قرار است سهام عدالت به سه دهک پایین داده شود غیر از آن دهک‌های پایین را هم ارائه داده‌ایم.

وی اضافه کرد: وزیر اقتصاد هم قول داده است که این افراد در آن بسته سهام عدالت باشند، اما به سبب این که هنوز ابلاغ نشده است نمی‌توان در این خصوص قضاوت کنیم. یکبار کل اسامی و بار دیگر ۵ دهک پایین را ارائه داده‌ایم.

رئیس سازمان بنیاد شهید و ایثارگران در رابطه با قراردادهای سالانه تسهیلات بنیاد ایثارگران با بانک مرکزی در سال جاری گفت: مدل تسهیلات امسال تغییر پیدا کرده است.
از تسهیلات اشتغال استانی هر استان، ده درصد برای ایثارگرانی است که بنیاد معرفی می‌کند.
در مجموع ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در کشور پرداخت می‌شود. یعنی نسبت به سال گذشته رشد ۶ برابری داشته‌ایم.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سئوال که اگر بانک‌ها به تعهد خود نسبت به قراردادهای که با بنیاد بسته‌اند عمل نکنند اقدامی در نظر گرفته می‌شود؟ بیان کرد: یک صندوق اشتغال و کارآفرینی داریم که معرفی افراد توسط این صندوق انجام می‌گیرد و گزارش عملکرد بانک‌ها را به دستگاه‌های نظارتی و مجلس ارائه می‌دهد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین