تاریخ انتشار:۰۹:۵۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: ساخت قطعه نخست جاده لنده به دهدشت - پاتاوه با اعتبار ۳۰۰ ملیارد ریال در حال اجرا است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،مسئول پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده در بنیاد علوی، گفت: این جاده از جمله‌ طرح‌های اولویت دار لنده است که در دی‌ماه سال ۹۹ شروع شد و به مدت سه سال به خاطر برخی معارضات اجتماعی راکد مانده بود.

علی نیکبخت با بیان اینکه اتصال لنده به جاده‌ ملی دهدشت - پاتاوه، این شهرستان را از بن بست خارج می‌کند افزود: با پیگیری مسئولان و مشارکت بنیاد علوی بعد از سه سال عملیات احداث، خاک برداری و ساخت پل این جاده آغاز شد.

وی ادامه داد: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات بنیاد علوی برای اجرای این طرح اختصاص یافته است.
مسئول پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده در بنیاد علوی، گفت: این جاده به طول ۵ کیلومتر از دو مسیر دهدشت-تراب و  لنده-تراب اجرا می‌شود.

نیکبخت با بیان اینکه ۲ کیلومتر این جاده از سمت دهدشت با ۶۵ درصد پیشرفت کاری در حال اجرا است اضافه کرد: طول مسیر این جاده از سمت لنده ۳ کیلومتر که کار خاک برداری آن آغاز شده است و ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.