کد خبر: ۱۸۷۳۲
تاریخ انتشار:۲۱:۲۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: امسال برای جا‌به‌جایی زائران اربعین حسینی، 8 هزار دستگاه اتوبوس ناوگان برون‌شهری بخش خصوصی در مسیر گذرگاه‌های مرزی در نظر گرفته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،داریوش امانی امشب در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه، اظهار کرد: امسال برای جا‌به‌جایی زائران اربعین حسینی، 8 هزار دستگاه اتوبوس ناوگان برون شهری بخش خصوصی در مسیر گذرگاه‌های مرزی در نظر گرفته شده است. 

وی عنوان کرد: البته تلاش خواهد شد که 3 تا 4 هزار دستگاه اتوبوس از بخش دولتی و سایر ارگان‌ها در این زمینه به کار گرفته شود. 

رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: در حال مذاکره برای تعیین کرایه جابه‌جایی زائران هستیم و این رقم به صورت رسمی اعلام خواهد شد. 

امانی بیان کرد: پس از تصویب رقم کرایه نهایی اتوبوس، اجازه افزایش خودسرانه کرایه‌ها را نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.