تاریخ انتشار:۱۰:۲۳ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
همزمان با هفته دولت
عصر دنا: همزمان با آغاز هفته دولت فرماندار و اعضای شورای اداری کهگیلویه با شهدا تجدید بیعت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مزار شهدای دهدشت با حضور مسوولان اجرایی غبار روبی و عطرافشانی و برنامه‌های هفته دولت در شهرستان کهگیلویه آغاز شد.

فرماندار کهگیلویه به همراه مدیران دستگاههای اجرایی صبح امروز چهارشنبه در نخستین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهر دهدشت هفته دولت را با تجدید میثاق با آرمان های شهدا شروع کردند.

سید عبد العزیز موسوی در آیین تجدید میثاق با آرمان های شهدا ضمن گرامیداشت هفته دولت، این هفته را فرصتی ارزنده برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت دانست و یادآور شد: همه ما توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقاومت مردم این سرزمین هستیم و همواره خود را وامدار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس می دانیم.

وی با تاکید بر تداوم راه و آرمان شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد : وفاداری به ارمان ها ی شهدای بزرگوار دولت در مسیر خدمتگزاری صادقانه و همدلی با مردم است

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.