تاریخ انتشار:۱۶:۲۶ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
امام جمعه دهدشت:
عصر دنا: امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه برخی جلسات خروجی ندارند،گفت: این یک آفت است، جلسات را مختصر برگزار کنید، اجازه دهید مردم روزانه شما را ملاقات کنند، در فضای مجازی پاسخگوی مردم باشید، ما مسئول هستیم و در قبال مردم وظایفی داریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای اداری در دهدشت اظهار کرد: مسئولان حرف را بشنوند، مردم از باب حاجت به شما مراجعه می‌کنند.

امام جمعه دهدشت با توجه به برخی جلسات بدون خروجی گفت: این یک آفت است، جلسات را مختصر برگزار کنید، اجازه دهید مردم روزانه شما را ملاقات کنند، در فضای مجازی پاسخگوی مردم باشید، ما مسئول هستیم و در قبال مردم وظایفی داریم.

وی افزود: مدیران فضای اداره خود را از ارباب رعیتی خارج و فضای همدلی را بر آن حاکم کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ضمن تبریک هفته دولت، یکی از چالش مدیران را بیان نکردن خدمات نظام عنوان و خاطرنشان کرد: خدمات نظام باید بیان شود، امروز کار به جایی رسیده که ابرقدرت‌ها به ما التماس می‌کنند، این‌ها از خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که خیلی از استان‌ها و حتی کشورها برای زیارت اربعین از شهرستان ما طی طریق می‌کنند خواستار همراهی و همکاری همه مدیران جهت کمک به موکب شهدای کهگیلویه شد.

امام جمعه دهدشت با توجه به شیوع مجدد کرونا گفت: نباید سهل‌انگاری کنیم که دوباره دچار آفت شویم.

وی بی‌تفاوتی برخی مدیران برای حضور در نماز جمعه را یادآور شد و بیان کرد: چهره برخی مدیران بعد از سال‌ها حتی یک بار در نماز جمعه رؤیت نشده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.