تاریخ انتشار:۱۶:۲۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
فرماندار کهگیلویه خبر داد
عصر دنا: فرماندارکهگیلویه گفت: تا قبل از طرح هوشمندسازی نان یارانه‌ای حدود ۲۱۰ پروانه خبازی داشتیم که به صورت ماهیانه سهمیه می‌گرفتند، با اجرای این طرح ۴۹ خبازی بدون فعالیت که سهمیه آرد خارج از شبکه می‌گرفتند و به صورت قاچاق با قیمت گزاف به فروش می‌رساندند را از چرخه خارج کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای اداری در دهدشت اظهار کرد: همه دستگا‌ه‌های اداری و اجرایی موظف و مکلف هستند تماما در خدمت موکب شهدای شهرستان باشند و در خدمت‌رسانی به زوار اربعین کوتاهی نکنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه سیلاب‌های اخیر را یادآور شد و با بیان این که همه مسئولان استانی و شهرستانی در این بحران پای کار بودند گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته استان ما در جهت مقابله با بحران جزو برترین استان‌ها بودیم.

وی افزود: نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه همگام با مدیران اجرایی بین مردم سیل‌زده عشایری حضور پیدا کردند، مشکلاتشان را شنیدند و دستوراتی را برای رفع مشکلات آن‌ها صادر کردند.

موسوی ضمن تشکر از ادارات جهاد کشاورزی، راهداری، امور عشایر، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، قرارگاه خاتم، آب و فاضلاب، شرکت برق، شهرداری و بخش خصوصی گفت: به صورت ویژه از هلال احمر استان و شهرستان تقدیر می‌کنم چرا که در این بحران آبروداری کردند.

فرماندار ‌شهرستان کهگیلویه با توجه به شرایط قرمز کرونایی خواستار جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی از مسئولان و مردم شد.

وی با بیان این که مسئولان باید بین مردم حضور پیدا کنند و حرف‌ آن‌ها را بشنوند گفت: ما برای این انقلاب ۲۵۰هزار شهید دادیم، اگر ما مسئولان به وظایف خود عمل کنیم مردم هم به مسئولان اعتماد خواهند کرد.

موسوی افزود: هر جا لازم بود مردم همیشه در صحنه بودند بنابراین اگر جایی بین مردم قرار گرفتیم حرف مایوس‌کننده نگوییم، اشتباهات خود را بپذیریم و از مردم معذرت‌خواهی کنیم.

وی با بیان این که طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی توسط دولت اجرا شده است گفت: تا قبل از طرح هوشمندسازی آرد و نان حدود ۲۱۰ پروانه خبازی داشتیم که به صورت ماهیانه سهمیه می‌گرفتند، با اجرای این طرح ۴۹ خبازی بدون فعالیت که سهمیه آرد خارج از شبکه می‌گرفتند و به صورت قاچاق با قیمت گزاف به فروش می‌رساندند را از چرخه خارج کردیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.