تاریخ انتشار:۲۱:۱۶ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۷۸ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،محمد غلام‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه وبویراحمد همچنان ۱۱۴۰ نفر است.

غلام نژاد تصریح کرد: هم اکنون ۷۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۰ نفر مبتلای قطعی و ۷ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ هزار ۵۸۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: از ۹۸ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپیدتست است ۲۸ درصد موارد مثبت بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است گفت: پیش بینی می‌شود طی روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضای خانواده و دیگران را داشته باشند.

غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.