کد خبر: ۱۸۶۷۹
تاریخ انتشار:۱۱:۵۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت:تنها ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:تنها ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان را دارد و باید شرایط حضور بانوان را از این ورزشگاه تمرین کنیم. بجز ورزشگاه آزادی هر مجموعه دیگری مشکلات خاص خودش را دارد و شرایط حضور بانوان را ندارد.

او ادامه داد: باید ورزشگاه‌ها بازطراحی شوند. اتفاقی که تا این  لحظه انجام نشده است و باید به صورت رسمی از ارگان‌های دیگری به مسئولان ابلاغ شود. حتی آزادی هم در حالی بانوان می‌توانند حضور پیدا کنند که رساخت حضور بانوان در آن بهینه شود و روز به روز بهتر شود.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا تا نیم فصل دوم لیگ برتر شرایط حضور بانوان در تمامی استادیوم‌های لیگ وجود دارد، گفت:ما هنوز وارد پروژه بازطراحی ورزشگاه‌ها نشدیم پس نیاز داریم ابتدا کار را به صورت جدی آغاز کنیم. سپس مسائل دیگری را از جمله بحث‌های اقلیمی، نحوه پذیرش بانوان و مکان ورزشگاه‌ها و ... را در سطح کلان بررسی کنیم، پس از آن شاید تمامی ورزشگاه‌ها شرایط حضور بانوان را داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین