تاریخ انتشار:۲۲:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، سرهنگ سید محمد موسوی در پیامی در خصوص سالروز بازگشت آزادگان به کشور بیان داشت: یکی از روز‌های ماندگاری که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز غرور و افتخار حک شده و هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است.

در ادامه سرهنگ موسوی بیان داشت: آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

وی بیان داشت: وارثان شهیدان و یادگاران دفاع مقدس با صبر و ایمان راسخ با الهام از مکتب اسلام و سیره ائمه اطهار، درسال‌های اسارت و دور از دیار و سرزمین ایران اسلامی با کوله باری از خاطرات در این روز به میهن بازگشتند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند.

در بخش پایانی پیام سرهنگ موسوی آمده است: اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آزادگان گرانقدر این سرزمین، این روز بزرگ را به تمامی خانواده‌های گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان غیور این مرز و بوم به ویژه آزادگان سرافراز شهرستان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار