تاریخ انتشار:۱۹:۳۲ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: فرماندار شهرستان دنا با اشاره به اینکه ۸۵ کیلومتر از جاده ملی پاتاوه-دهدشت در حوزه استحفاظی شهرستان دنا واقع شده است،گفت: این محور ارتباطی استاندارد نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،کورش درخشان‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان دنا چهارمین شهرستان پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد با 46 هزار جمعیت بوده که 80 درصد از جمعیت این شهرستان روستایی می‌باشند که می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه و اشتغال بهره ببریم. 

وی عنوان کرد: این شهرستان قطب گردشگری جنوب کشور شناخته می‌شود که انتظار داریم اصحاب رسانه در شناسایی این ظرفیت به دنیا کمک کنند. 

درخشان‌زاده خاطرنشان کرد: با تکیه بر اصل مسئولیت پذیری با حضور مستمر در بین مردم توانستیم عمده مشکلات و نیازهای مردم را درک کردیم و در تلاش هستیم تا حجم مشکلات مردم را کاهش بدهیم. 

وی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم شورای اداری شهرستان دنا را به صورت دوره‌ای در روستاها برگزار می‌کنیم و درصدد هستیم با تکیه بر ظرفیت مدیران ارشد استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به رفع و کاهش مشکلات اقدام شود. 

درخشان زاده با اشاره به اینکه بازدید از 90 درصد از روستاهای دنا صورت گرفت، افزود: در حوزه بهسازی معابر روستایی شاهد انقلاب هستیم و روستاها تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است. 

فرماندار شهرستان دنا تصریح کرد: برای خدمت رسانی به مردم به اعتبارات استانی بسنده نکردیم و از اعتبارات محرومیت زدایی  و ملی نیز استفاده کردیم و 17 میلیارد تومان جهت پروژه آبرسانی به سادات محمودی و روستاهای اطراف از محل محرومیت زدایی اختصاص داده شد. 

وی با اشاره به شروع پروژه‌های آبرسانی به روستاهای بزرگ توت نده و ده شیخ،  عنوان کرد: در تلاش هستیم که تا سال آینده هیچ روستایی در شهرستان مشکل آب شرب نداشته باشد. 

درخشان زاده خاطرنشان کرد: بهسازی و استاندارد سازی مسیر یاسوج به سی سخت در حال انجام بوده و برای عملیات اجرایی پل کِلو در سی سخت 300 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. 

وی افزود: پس از گذشت 14 سال انصال جاده ارتباطی سی سخت به جاده پاتاوه_ دهدشت از 700 متر معارض به 50 متر رسیده و در تلاش برای اتمام این پروژه هستیم. 

درخشان زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه راه روستایی،  به کندی کار در پروژه راه روستای جلاله اشاره کرد و گفت: در این مورد انتظار داریم که اعتبارات لازم یه موقع به این پروژه تزریق شود تا مردم در فصل سرما با مشکل مواجه نشوند. 

وی افزود: تا پایان سال شهرستان دنا به شهرستان سبز تبدیل می شود و همچنین تا پایان سال هیچ روستایی در شهرستان دنا فاقد پوشش اینترنت نخواهد بود. 

فرماندار شهرستان دنا از نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد،  دنا و مارگون نسبت به اختصاص ردیف بودجه به زلزله شهرستان دنا تشکر کرد و گفت: با تکیه بر اعتبارات زلزله شاهد تحولات چشمگیری در شهرستان دنا هستیم. 

درخشان زاده گفت: 85 کیلومتر از مسیر ارتباطی پاتاوه به دهدشت در حوزه شهرستان دنا واقع شده است و استاندارسازی این مسیر یکی از مطالبات اصلی می باشد،  که حد فاصل تنگ سریز تا سرتنگ توتنده عریض سازی صورت گرفته و حد فاصل سرتنگ توتنده تا شهر پاتاوه در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد و بعد از پاتاوه نیز کارهای مطالعاتی نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: شغل خبرنگاری یکی از مشاغل پر مخاطره جامعه است،  اسن قشر سربازان خط مقدم اطلاع رسانی هستند و رسالت بیان واقعیات در کنار مردم بودن و رعایت اخلاق در نوشتن مطالب جز رسالت خبرنگاران به شمار می آید. 

درخشان زاده بیان کرد: رسالت پیامبران نیز پیام رسانی بوده و پیامبران نوید دهنده و خبر دهنده بوده اند،  پس می طلبد خبرنگاران قدر جایگاه خود را بدانند.

وی ادامه داد: در جامعه امروزی نیز نقش رسانه ها غیر قایل انکار است و بی توجهی برخی مدیران و مسئولان نسبت به مطالبه گری خبرنگاران قابل قبول نیست. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.