تاریخ انتشار:۲۲:۰۲ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
در قالب طرح تکوین و تکامل قدرت سپاه؛
عصر دنا: طی آیینی از رده های برتر جشنواره مالک اشتر (تکوین و تکامل قدرت سپاه) در دهدشت تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،سید علی اصغر پوربهشت در جشنواره مالک اشتر(تکوین و تکامل قدرت سپاه) در دهدشت اظهار کرد: امروز سپاه این افتخار را دارد که به عنوان بازوان توانمند رهبری سرباز ولایت است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با بیان اینکه در این جشنواره عملکرد مربوط به سال‌های گذشته مورد ارزیابی قرار گرفته و رده‌های برتر معرفی می‌شوند گفت: عملکرد بسیج در سال ۱۴۰۰ در بحث مبارزه با ویروس کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: بسیج در همه ماموریت‌های خود در همه دوران‌ها سرافراز بیرون آمده است.

پوربهشت با بیان اینکه عملکرد‌ رده‌های مختلف کار بسیار سختی بود و تقریبا امتیاز همه نزدیک به هم بود گفت: از ۳۰۰ رده، ۶۰ رده به عنوان رده‌های برتر معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی یکی از اهداف بسیج را کادرسازی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت بیانیه وقیحانه سران فتنه را یادآور شد و بیان کرد: امروز مدافعین داعش در داخل بیانیه صادر می‌کنند اما این توطئه‌ها مثل همیشه توسط نیروهای انقلابی و بسیجی نقش برآب می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.