تاریخ انتشار:۱۱:۱۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار این قشر را حافظان اصلی دانایی و پیشگامان اصلی اطلاع رسانی و اگاه سازی خواند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، فرماندار کهگیلویه طی پیامی به مناسبت کرامیداشت روز خبرنگار آورده است: خبرنگاران در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات حافظان اصلی دانایی و پیشگامان اصلی اطلاع رسانی و اگاه سازی هستند. 

بسم اله الرحمن الرحیم
نون و القلم ما یسطرون
سلام و درود بر تلاشگران عرصه خبر و رسانه که در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات حافظان اصلی دانایی و پیشگامان اصلی اطلاع رسانی و اگاه سازی هستند و توانایی تفکر و قدرت نگارش و فرصت سخن گفتن را در مسیر تعالی جامعه و توسعه همه‌جانبه ایران عزیز به کار می‌گیرند.

با اگاهی از این مهم, خبرنگاران بعنوان واسط اصلی مردم و مسئولان می‌توانند  با شناخت نیازهای جامعه، مطالبات اجتماعی را با تکیه بر اخلاق و قانون و همچنین حفظ حرمت افراد، به تصمیم‌گیران و مدیران اجرایی منتقل کنند و با معرفی خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهیا سازند

اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهیدمحمود صارمی، روز خبرنگار و تقارن آن با ایام عزاداری محرم و واقعه کربلا و یاد پیام اوران به حق و راستین ان که در عمق تاریخ روایتی بزرگ را جاودانه ساختند را گرامی داشته و تلاش همه خبرنگاران،بویژه خبرنگاران و مدیران محترم پایگاههای خبری در شهرستان کهگیلویه را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی برای عزیزان مسئلت می نمایم .

سید عبدالعزیز موسوی /سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.