تاریخ انتشار:۲۱:۰۰ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال این بنیاد مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۳۰۰ طرح اشتغالزایی در گچساران اختصاص داده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی سجادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار در زمینه طرحهای پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور ، قالی‌بافی و مشاغل خدماتی به مصرف خواهد رسید.

وی بیان کرد: سال قبل نیز بنیاد برکت ۳۰۰ طرح اشتغالزایی با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در ۱۶ روستای بالای ۷۰ خانوار گچساران اجرا کرده است.

به گفته سقف تسهیلات پرداختی بنیاد برکت امسال به طرح های اشتغالزایی خرد این شهرستان یک میلیارد ریال است.

مجری طرح های بنیاد برکت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف بنیاد ستاد اجرایی امام از اجرای این طرح ها محرومیت زدایی و بهبود وضعیت معیشتی اهالی ساکن روستاها و مناطق محروم است.

سجادی گفت: امسال برای پرداخت تسهیلات بانکی اشتغالزا به منظور تکمیل یا راه اندازی کارگاه های کوچک و متوسط در کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: برای راه اندازی یا تکمیل کارگاه های کوچک تا سقف پنج میلیارد ریال با سود ۶ تا ۱۰ درصد و به منظور راه اندازی کارگاه های متوسط ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

سجادی گفت: این میزان تسهیلات به زنان سرپرست خانوار، متقاضیان بیکار و افراد با درآمد ماهیانه کمتر از ۱۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

وی بیان کرد: بنیاد برکتِ وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این تعداد طرح‌ را در قالب مدل اشتغال‌زایی اجتماع‌محور «سحاب» (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال‌زایی برکت) اجرا کرده است.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تسهیلات اشتغالزا به ساکنان روستاهای بالای ۷۰ خانوار پرداخت می شود.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.