تاریخ انتشار:۲۰:۱۸ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران تا پایان وضعیت قرمز هواشناسی در کنار مردم باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علیرضا نیکروز با اشاره به ادامه بارش‌های مونسونی در سطح استان گفت: مسئولان، فرمانداران و مدیران دستگاه‌‌های اجرایی تا پایان هشدار قرمز هواشناسی تمام قد در کنار مردم آماده خدمت باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به مردم افزود: استان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد لذا مردم به توصیه‌های ستاد بحران استانداری و هواشناسی همچون گذشته توجه کافی داشته باشند چرا که ساده‌انگاری به صلاح نیست.

وی بیان کرد: همه مردم خصوصا عشایر و مردم روستاهایی که در کنار رودخانه ساکن هستند احتیاط لازم را انجام دهند.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه تا امروز خسارت جانی نداشته‌ایم، گفت: بیشترین خسارت در حوزه کشاورزی خصوصا مزارع پرورش ماهی، کندوهای زنبور عسل، مزارع و شالیزارها و باغات بوده است‌

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی باز است، گفت: بخشی از راه‌های روستایی مارگون، چرام، بویراحمد، کهگیلویه و دنا به علت ریزش کوه مسدود شده است و راهداری و امور عشایر در حال بازگشایی راه‌ها هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.