تاریخ انتشار:۲۰:۱۷ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: فرماندار دنا به همراه مسئولان ستاد بحران از طرح های ماهی خسارت دیده ناشی از سیل بازدید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار دنا به همراه ستاد بحران از طرح های ماهی خسارت دیده ناشی از سیل بازدید کردند.

در بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا از باغات و مزارع پرورش ماهی فرماندار دنا گفت: بیشترین خسارات در حوزه تاسیسات گردشگری مزارع پرورش ماهی که بیش از ۲۰۰ تن ماهی تلف شده در این مزارع پرورش ماهی کانال‌ها و سر اب‌بندی‌ها خسارت وارد شده است.

درخشان زاده فرماندار دنا اظهار داشت: در حوزه جاده های روستایی در شهرستان دنا جاده مسدودی نداریم و در خصوص جاده پادنا سی سخت به علت ریزش جاده در حوزه پادنا جاده ارتباطی سیسخت پادنا تا اطلاع ثانوی مسدود است.

عطایی پور مشاور فرماندار دنا گفت: با شماره تماس ۱۱۲ همشهریان می توانند  بدون داشتن سیم کارت شماره گیری کنند و در خصوص مشکلات سیلاب و یا گرفتار شدن در سیل درخواست کمک کنند.

عطایی پور گفت: همچنین شماره همراه ۰۹۱۷۳۴۳۵۰۸۷ آماده دریافت گزارشات و  پیگیری مشکلات سیلاب در شهرستان دنا  به صورت ۲۴ ساعته است.

آراسته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  دنا هم گفت: بیش از ۹۰ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا وجود دارد که متاسفانه بر اثر سیل اخیر قریب به ۷ مزرعه پرورش ماهی دچار آسیب جدی شدند.

آراسته اظهار داشت: در حوزه زراعت خسارات زیادی به مزارع برنج شهرستان وارد گردیده که  بیش از ۲۵۰هکتار مزارع برنج شهرستان دچار آسیب شده و در حوزه باغبانی بیش از هزار هکتار از باغات شهرستان دنا دچار آسیب شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین