تاریخ انتشار:۱۸:۰۰ - ۲۶ تير ۱۴۰۱
عصر دنا: پرواز یاسوج به نجف از فرودگاه یاسوج امسال برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد برقرار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر فرودگاه یاسوج در نشست برنامه ریزی برای برقرای پروازهای مستقیم کربلای معلی از یاسوج به نجف در ایام اربعین گفت: تمام زیر ساخت های فرودگاه آماده این پروازِ معنوی است.
عنایت انصاری افزود: بر اساس آخرین اطلاعات، تمام مجوزهای لازم برای برقراری پروازهای نجف و سوریه از ستاد عتبات عالیات کشور گرفته شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون ۱۱ دفتر زیارتی آماده فعالیت در این زمینه هستند.
بیشتر بدانید:
فرودگاه یاسوج بعد از فرودگاه شهرکرد مرتفع‌ترین فرودگاه کشور است با این تفاوت که فرودگاه شهرکرد در منطقه مسطح قرار دارد در حالی که فرودگاه یاسوج در کاسه قرار دارد و این امر شرایط را برای نشست و برخاست هواپیما خاص می‌کند.ساخت فرودگاه یاسوج از جمله مصوبه‌های سفر خرداد ماه سال ۷۳ رهبر معظم انقلاب به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
به گفته مدیر فرودگاه یاسوج، کارشناسان هوانوردی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد هیچ مشکل و مانعی برای افزایش پروازهای پروازهای مسافری تهران-یاسوج و برعکس و دیگر شهرهای کشور وجود ندارد.
هم اینک فرودگاه یاسوج با همکاری شرکت های هواپیمایی ماهان و پارس ۲ پرواز در طول هفته دارد و راه اندازی پروازهای عسلویه، کیش و مشهد نیز در دستور کار متولیان فرودگاه یاسوج قرار دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.