تاریخ انتشار:۱۰:۵۲ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: برای کمک هزینه دارویی به بیماران خاص و سرطانی در کهگیلویه و بویراحمد تفاهم نامه‌ای بین سپاه فتح و علوم پزشکی امضا شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

در این تفاهم نامه مقرر شد به صورت سالیانه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به بیماران سرطانی و صعب العلاج زیر پوشش موسسه خیریه امدادگران عاشورا به صورت تا سقف یک میلیارد تومان بلاعوض پرداخت کند و این مبلغ توسط سپاه فتح به معاونت غذا و دارو پرداخت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه دانشگاه نیز به صورت رایگان کمک هزینه دارویی به بیماران پرداخت می‌کند گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از سوی این معاونت به بیماران خاص، سرطانی و صعب العلاج پرداخت شد.

محمد غلام نژاد با بیان اینکه برای خدمات دهی مطلوب به بیماران سرطانی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بخش هماتولوژی راه اندازی شده است افزود: برای این بخش ۲۴ تخت پیش بینی شده که هم اکنون ۱۷ تخت آن فعال و پیگیریم تا ۷ تخت دیگر نیز اضافه شود.

سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان هم با بیان اینکه سپاه پاسداران همیشه حامی بیماران خاص و صعب العلاج بوده است گفت: سپاه پاسداران در استان در زمینه جهزیه و کمک‌های معیشتی به بیماران خاص پیش قدم بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.