تاریخ انتشار:۱۰:۴۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس اداره استعدادهای درخشان استان از فعال شدن سامانه دریافت کارت آزمون ورود به مدارس سمپاد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 
 

عبدالرحمان چمن آرا در این باره گفت: داوطلبانی که قبلا در آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۱ با مراجعه به azmoon.medu.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.
وی افزود: آزمون‌ ورودی پایه هفتم ۲۶خراد و پایه دهم ۲۷خرداد ماه برگزار خواهد شد.
چمن آرا درباره سوالات و محتوای آزمون ورودی بیان کرد: که در آزمون پایه هفتم، داوطلبان به ۱۲۰ سوال در دو دفترچه پاسخ می‌دهند. محتوای آزمون نیز، سنجش استعداد تحلیلی داوطلب است. همچنین سهم امتیاز کل دفترچه اول، دو سوم و سهم امتیاز کل دفترچه دوم، یک سوم تعیین شده است
وی در پایان گفت: محتوای آزمون پایه دهم مشتمل بر دو دسته سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است که 50 درصد امتیاز مربوط به استعداد تحلیلی و 50 درصد مربوط به استعداد تحصیلی است. به 50 سوال استعداد تحلیلی 50 دقیقه و به 50 سوال استعداد تحصیلی 70 دقیقه زمان اختصاص می یابد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.