تاریخ انتشار:۱۳:۲۸ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: اگر بخواهیم راه امام را ادامه دهیم باید همواره انقلابی باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان در مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد که در مصلای امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شده بود به تبیین برخی نکات مهم صحبت‌های امام راحل پرداخت و اظهار کرد: امام در بحث اسلام ناب محمدی تاکیدات فراوان داشتند.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج از توجه به مستضعفان، جنگ فقر و غنا، عدالت و جهاد فی‌سبیل‌الله به عنوان دیگر مباحث مورد تاکید امام راحل نام برد و تصریح کرد: کسانی که بعد از چهار دهه از گذشت انقلاب اظهار پشیمانی می‌کنند می‌خواهند به کجا بروند؟ می‌خواهند از حق به باطل بروند؟ بدانید امام و انقلاب حق است.

 

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) از آمریکا به عنوان شیطان جهان‌خوار یاد می‌کرد گفت: هشت سال آمریکا را کدخدا کردید، امیدتان را از خدا به کدخدا گره زدید تا امروز در این مشکلات دست و پا بزنیم، اما به فضل الهی از این مشکلات هم می‌گذریم.

حجت‌الاسلام اندرزیان افزود: متاسفانه هنوز عده‌ای در مراکز علمی آموزشی می‌گویند حل مشکلات در گرو ارتباط با آمریکاست.

وی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس تمام شد اما جهادمان تمام نشده، جها کبیر و جهاد تبیین داریم و آن‌هایی که اهل جهاد هستند باید به میدان بیایند.

 

استاد حوزه و دانشگاه گفت: به شاه‌پرستان عرض می‌کنم شاه فقط قبرستان‌های مملکت ما را آباد کرد، آیا کشور را به آمریکا نفروخت؟ باسوادان بی‌معرفت، بی‌بصیرت و بی علم که دارید از محمدرضا دفاع می‌کنید خودتان را خسته نکنید و بدانید فرزندان امام بیدار و هوشیار هستند، خرابی‌های 40ساله شاه و صدام را نمی‌شود در 20سال درست کرد، اما ما در همین سال‌ها به مقام‌های خوبی در جهان رسیده‌ایم و عده‌ای با سیاه‌نمایی افزایش یک قلم کالا همه چیز را نادیده می‌گیرند.

وی تصریح کرد: اندیشه امام جهان شمول است چرا که قرآن و پیامبر و امام او جهانی هستند.

حجت‌الاسلام اندرزیان مکتب امام را مکتبی شهیدپرور عنوان و اظهار کرد: پیروان امام آن‌هایی هستند که اگر یونان یک کشتی از ما تصرف کرد ما با دو کشتی آن‌ها را مایوس می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه حضرت امام جوانانی با اندیشه جهان شمولی تربیت کرد گفت: در کربلای 5 ماموریت شهدا تمام شده بود اما آن شهدا فقط به عشق امام و اسلام ماندند و ادای دین نمودند.

حجت‌الاسلام اندرزیان خطاب به مسئولان گفت: در تمدن ملاک‌ها هیچ ارزش و ملاکی بالاتر از تقوا در راه خدا نیست و همین ارزش الهی باید معیار و انتخاب افراد باشد.

وی افزود: باید نیروهای انقلابی در دولت مردمی مسئول باشند.

معاون دانشگاه یاسوج بیان کرد: رئیس جمهور طی هشت ماه شروع به کار خود تمام ساختارهای فسادزا را دارد از بین می‌برد، در سالگرد امام راه ما روشن است، انقلابی باید همیشه آماده و در صحنه دفاع از اسلام باشد چرا که شیاطین از هر طرف حمله می‌کنند و ما باید همیشه انقلابی بمانیم و آمادگی مقابله با دشمن را داشته باشیم.

 

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.