تاریخ انتشار:۲۳:۰۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: میزان مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل افزایش ۱۶ درصدی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر عامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی این استان در نخستین جلسه ستاد سوخت در سال ۱۴۰۱ با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی توزیع بنزین در استان در سال گذشته گفت: در سال ۱۴۰۰ حدود2 میلیون و 336 هزارلیتر بنزین در استان توزیع شد.
خشایی همچنین به کاهش توزیع نفت سفید و نفت و گاز در استان اشاره کرده و افزود: پارسال ۱۷ میلیون لیتر نفت سفید در مناطق مختلف استان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹، هفده درصد کاهش داشته و همینطور ۱۳۳ میلیون لیتر نفت وگاز توزیع شد که کاهش ۲ درصدی نسبت به 1399 داشته است. 
مدیرعامل شرکت توزیع وپخش فرآورده‌های نفتی استان به تعیین تکلیف توزیع کنندگان سیلندر گاز مایع هم اشاره کرد و گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت استان باید شرکت‌هایی که پروانه توزیع سیلندر گاز مایع دارند، ولی فعال نیستند و یا توزیع کنندگان گاز مایع در روستا‌های دارای شبکه گاز رسانی را تعیین تکلیف و پروانه آنها را غیرفعال کند.
مدیرعامل شرکت توزیع وپخش فرآورده‌های نفتی استان بیان داشت: جایگاه CNG پاتاوه همچنان راکد HSJ و نکات ایمنی در آن رعایت نشده و باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
رعایت کردن مسائل ایمنی توسط توزیع کنندگان نفت سفید در روستاها، جمع آوری مخازن غیرفعال، پایش خانوار‌های نفت سوز از مصوبات این جلسه بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.