تاریخ انتشار:۲۱:۱۷ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اولویت راهبردی و برنامه هدفمند استان در سال ۱۴۰۱ تولیدات صادرات محور باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

سیدعلی احمدزاده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: استان در زمینه هایی استعداد، امتیازات و تولیداتی دارد و در شرایطی که جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار می شود از این موقعیت استفاده کنیم.
استاندار، صادرات اقلامی از محصولات تولید استان در بخش کشاورزی از جمله سیب، لیمو و مرکبات، گل رز، آب معدنی و تولیدات صنایع دستی و شوینده ها را به کشور قطر صادر کرد و گامی در جهت تعمیم روابط و بازگشایی مسیر، بازاریابی و شناساندن توانمندی های استان باشد.
وی با بیان اینکه باید فرهنگ صادرات، تولید، درآمدزایی و اشتغال در استان تقویت و رونق بگیرد، افزود: در خصوص تولیدات استان از مصرف درون استانی به برون استانی و حتی فرا ملی فکر کنیم و به فکر ایده و طرح های نو و دانش بنیان باشیم.
احمدزاده تاکید کرد: از سرمایه گذاران به خوبی استقبال می کنیم حامی آنها هستیم و مدیران با تفکر نو برای رشد اقتصادی در ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال پایدار از امروز همه پای کار باشند چون می خواهیم طرحی نوین را پایه گذاری کنیم.
استاندار با اشاره به تعیین رشد ۷./۹ درصدی (۹ و هفت صدم درصدی) اقتصاد استان در سال ۱۴۰۱ گفت: استان در سال جاری باید به این هدف برسد که نیازمند ایجاد تفکر جدید در مدیران برای تحول در بحش اقتصادی و نهادینه کردن فرهنگ حمایت از سرمایه ‌گذار است.
دکتراحمدزاده تاکید کرد: مدیران و فرمانداران، متولیان، صاحبان و دانشمندان حوزه اقتصادی هر ایده و فکری نو و دانش بنیان برای تحول در بخش اقتصادی استان دارند آن را ارائه دهند تا در حوزه اشتغال و تولید استان بکار گرفته شود.
استاندار گفت: در بخش های اقتصادی هدفگذاری باید واقعی باشد و بر حسب توانمندی ها، طرفیت ها و استعدادهای استان کار کرد تا بتوانیم گام به گام به پبش برویم.
وی در خصوص آماده کردن تولیدات و محصولات صادراتی به کشور عمان و روسیه به عنوان کشورهای مقصد محصولات استان تاکید کرد: اقدامات خوبی در زمینه صادرات محصولات استان به عمان صورت گرفته که در آینده عملی خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.