تاریخ انتشار:۱۹:۲۲ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

به گفته فرماندار بهمئی با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، بازرسی‌های دستگاه‌های نظارتی هم افزایش داشته و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

 

استفاده از همه ظرفیت ها برای تشدید نظارت بر بازار استفادهفرماندار شهرستان بهمئی در بازدید از وضعیت بازار شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه، با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، بازرسی‌های دستگاه‌های نظارتی هم افزایش داشته که موجب پلمب بیش از ۱۰ واحد صنفی شد گفت:۴ نوع کالا، از جمله مرغ، تخم مرغ، روغن و لبینات در شهرستان بهمئی توزیع شد و گزارشی مبنی بر کمبود کالا در این شهرستان گزارش نشده است. 
علی محمدی با بیان اینکه، باید کالا‌ها به ویژه کالا‌های اساسی به اندازه نیاز در بازار وجود داشته باشد و قیمت این کالاها به طور مرتب کنترل شود گفت: با هدف برخورد با تخلفات صنفی و اقتصادی و برای حمایت از مردم، طرح ویژه‌ی نظارتی در سطح تا عادی سازی قیمت‌ها ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اقدامات نظارتی در بازار و با اشاره به اینکه، باید با هرگونه احتکار و قاچاق کالا برخورد جدی صورت پذیرد، گفت: دستگاه‌های متولی نیز موظف هستند تا برنامه ریزی دقیق داشته باشند و با کنترل شبکه تولید تا توزیع، هیچگونه کمبودی در تامین نیاز‌های مردم ایجاد نشود.
درخشان رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان بهمئی هم با اشاره به اینکه، این بازرسی‌ها با همکاری بازرسان اتاق اصناف و گشت‌های تعزیرات حکومتی انجام می‌شود و علاوه بر بازار کالا‌های اساسی، دیگر کالا‌ها را نیز در بر می‌گیرد گفت: مشارکت مردمی بسیار مهم و کمک بسزایی در انجام بازرسی‌ها خواهد داشت و در این طرح با صاحبان انبار‌های بی نام نشانِ ذخیره کالا، احتکارکنندگان، گرانفروشان و کم فروشان برخورد قاطع می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.