تاریخ انتشار:۱۵:۲۴ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: امام جمعه دهدشت هزینه‌های سرسام‌آور اجاره‌خانه‌ها را تازیانه‌ای بر مستاجران و قشر مستضعف عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آئین عبادی سیاسی جمعه دهدشت، فرامین رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و اظهار کرد: کشورداری آسان نیست، حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب مهم است، شعار دادن آسان است باید انقلابی‌بودن را در عمل به منصه ظهور برسانیم.

امام جمعه دهدشت با توجه شاخصه‌های نماینده انقلابی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت  آقا سه بار فرمودند نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند، دیگر ولی فقیه باید با چه زبانی صحبت کند؟ چقدر فریاد بزند؟ کار نماینده نظارت در قانون‌گذاری است، مشاوره دهید مشکلات را بیان کنید اما دخالت نکنید.

وی تصریح کرد: اگر نماینده مجلسی در انتصابات دخالت کند نقد صریح قانون اساسی و عدم توجه به مسئله ولایت‌پذیری را در پی دارد که شورای نگهبان باید به این مسئله رسیدگی کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر شهادت یکی از پاسداران سپاه سرافراز را یادآور شد و بیان کرد: این ترور ناجوانمردانه بی‌پاسخ نمی‌ماند، اگر اسرائیل فکر می‌کند با حمایت اربابانش، جبهه مقاومت دست از جولان بر‌ ‌می‌دارد کور خوانده، مسئله جولان مهم است و سرزمین‌های اشغالی از این رژیم غاصب پس گرفته خواهند شد.

امام جمعه دهدشت عنوان کرد: اگر ولی فقیه دستور فرمان بدهد تل‌آویو و حیفا را شخم خواهیم زد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با توجه به اجاره‌خانه‌های سرسام آور در دهدشت گفت: خانم بی‌سرپرست دارای چند فرزند که امرار و معاش خود را تنها از طریق یارانه می‌گذراند چگونه توان پرداخت این هزینه‌های گزاف را دارد؟ شیعه بودن به نماز خواندن نیست؟ مالکان، بنگاه‌داران و مشاوران املاک رحم کنید ما شیعه هستیم، یکی را پیدا کنید ملکی با خودش به آن دنیا برده باشد، نکنید این کارها را، وظیفه اخلاقی و انسانی کجا رفته؟ مسئولان نظارت کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.