تاریخ انتشار:۱۴:۲۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار این استان در مراسم کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای چهار خطه شدن جاده گچساران_ شیراز_ خوزستان و ساخت پل در این مسیر ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی اختصاص داده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صداوسیما: کیامرث حاجی‌زاده با اشاره به حادثه تلخ ساختمان متروپل در آبادان خواستار نظارت همه دستگاه‌های فنی در طرح نهضت ملی مسکن در استان شد و افزود: حرکت جدی در بخش‌های راه و مسکن در این استان آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: بعد از معیشت باید به فکر مسکن مردم باشیم که در همین راستا و در برنامه طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ۴۰ هزار واحد مسکونی در مدت چهار سال در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد: ۶۰۸ میلیارد تومان برای حوزه آب اختصاص داده شده است و شاهد اقدامات خوبی در زمینه سدسازی هستیم.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه سد‌های سقاوه و آبریز به مناقصه می‌روند، گفت: در بخش کشاورزی طرح ۵۰۰ هکتاری دشت بن آبیاری خواهد شد که این تنها یک مورد از طرح های حوزه کشاورزی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.