تاریخ انتشار:۱۵:۴۵ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کاهش ۶۰ درصدی نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

 

کاهش ۶۰ درصدی نزاع دسته جمعی در شهرستان کهگیلویه فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در جلسه معارفه فرماندهان انتظامی روستای اسفندان و دیشموک با بیان اینکه در دو ماهه امسال کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد افزایش داشته است گفت: طی این مدت ۱۳۸نفر سارق دستگیر شدند و ۳۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.
سرهنگ سید محمد موسوی ادامه داد: پلیس در زمینه کشف سلاح در مراسم های عزاداری، با هیچ کس تعارف ندارد و با هر گونه تیر اندازی در مراسم خاکسپاری و عروسی به جد برخورد می شود. 
وی با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی نزاع دسته جمعی در دو ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه پارسال در شهرستان کهگیلویه گفت: خوشبختانه درگیری ها با مشارکت فرهنگی مردم و مسئولان کمتر شده که یکی از رویه های پلیس جوان گرایی و استفاده از افسران پلیس در رده های فرماندهی است.
وی با اشاره به اجرای طرح اقتدار طی روزهای گذشته افزود: به تمامی کسانی که شبانه در بخش دیشموک اقدام به تیراندازی می کنند هشدار داده می شود و نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه های امنیتی و نظامی با هرگونه بی نظمی برخورد قاطع می کند. 
موسوی ادامه داد: تا کنون از ظرفیت ریش سفیدان، بزرگان و معتمدان در دیشموک کم تر استفاده شد که ضرورت دارد مردم و مسئولان از این ظرفیت استفاده کنند.

حجت الاسلام علی اکبر راون، امام جمعه شهر دیشموک هم با اشاره به ضرورت و اهمیت امنیت گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت کوی و برزن و محلات است.
وی افزود: خداباوری و خدامحوری در بین پرسنل نیروی انتظامی حاکم بوده که بندگی خدا ،تعهد و تخصص سرلوحه کاری نیروی انتظامی است و باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.
امام جمعه دیشموک با اشاره به جایگاه پلیس و کلانتری گفت: جایگاه پلیس در منطقه دیشموک مهم بوده که انتظار هست رعایت حدود انجام و اجرایی شود و نیروی انتظامی بدون سستی و اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد کند.
وی با اشاره به راکبان موتورسیکلت ها در شهر دیشموک افزود: در شهر کوچک دیشموک نباید نیروی انتظامی اجازه دهد، موتورسوران زمینه اذیت و آزار دیگران را ایجاد کنند.
صفا حبیبی فر بخشدار دیشموک هم در این جلسه هم با اشاره به گستردگی وسعت 94 هزار هکتاری اراضی ملی در این بخش گفت: انتظار هست با توجه به گستردگی بخش دیشموک به تامین نیروی انسانی کلانتری شهر دیشموک و پاسگاه انتظامی اسفندان بیش از پیش توجه شود.
وی با اشاره به انجام امورات قضائی حوزه امامزاده میرسالار در بخش چاروسا افزود: از فرمانده انتظامی کهگیلویه خواستار جابجایی حوزه انتظامی سادات امامزاده میرسالار به مرکز بخش دیشموک برای خدمات رسانی مطلوب تر با توجه به بعد مسافت نسبت به بخش چاروسا هستیم.
حبیبی فر ادامه داد: نیروی انتظامی نقش بسیار خوبی در رفع معارضات محلی داشته است که از زحمات آنها تقدیر می شود.

گفتنی است در پایان این جلسه طی آئینی ستوانیکم عارف تیمار به عنوان فرمانده جدید اسفندان و سروان مرتضی فضیلت فر به عنوان فرمانده جدید دیشموک معرفی شد.

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.