تاریخ انتشار:۱۲:۴۷ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد نسبت به امکان وقوع کلاهبرداری از شهروندان در خصوص پیامک جعلی واریز وجه سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن هشدار داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 

 

محمد راستا گفت: شهروندان مراقب این موضوع باشند که پیامک دریافتی از شماره های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب شما است.

او توصیه کرد که از باز نمودن لینک های ارسالی در این پیامک ها و یا واریز وجه به شماره های اعلامی در آن ها اکیدا خودداری شود.

بر اساس ارزیابی های دیوان محاسبات کشور  استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست طرح نهضت ملی مسکن را در میان استان های سراسر کشور به لحاظ پیشرفت فیزیکی کسب کرده است.

این ارزیابی حکایت از پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد به میزان ۵۸درصد دارد که نسبت به بازه زمانی آغاز طرح پیشرفت خوبی به نظر می رسد.

۳۹ هزار و ۱۶۰ تن در استان کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.