تاریخ انتشار:۱۶:۲۳ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات نهایی خرداد روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۳/۴به قوت خود باقی است و در زمان مقرر برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

سید ولی موسوی اصل روز سه شنبه  اظهار داشت: اداره آزمون های مرکز سنجش آموزش وپرورش کشور اعلام کرده امتحانات نهایی پایه دوازدهم در موعد مقرر برگزار می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز گفت که به علت گرد و خاک شدید دید افقی در نقاط مختلف این استان کاهش یافته و سلامتی مردم را در معرض تهدید جدی قرار داده است .

ولی بهره مند ادامه داد: تداوم این گرد و خاک تا سه روز آینده در استان پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: دید افقی در نقاط مختلف استان در اثر گرد و خاک شدید در امامزاده جعفر، لیکک و دوگنبدان ۲۰۰ متر است که برای گروهای سنی خطرناک است.

وی بیان کرد:  دید افقی در دهدشت ۴۰۰متر، یاسوج پنج هزار و سی سخت ۶ هزار متر مربع است.

بهره مند تصریح کرد: ورود این گرد و خاک شدید در سطح استان باعث کاهش کیفیت هوا و  کم شدن شعاع دید نیز در محورهای ارتباطی استان  شده است..

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.