تاریخ انتشار:۱۹:۱۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: بیش از ۳۶ ماه از کلنگ‌زنی کارخانه بازیافت زباله در سایت دوپشته دشت‌روم می‌گذرد و علی‌رغم اینکه تاریخ‌های متعددی مشخص شد اما سایت به بهره‌برداری نرسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی اولتیماتوم به شهرداری یاسوج پایان اردیبهشت را آخرین زمان برای افتتاح سایت دو پشته دشت‌روم اعلام کرد و گفت: اگر سایت در تاریخی که مشخص شده به بهره‌برداری نرسد دیگر پیگیر این سایت نخواهد شد.

کیامرث حاجی‌زاده که از روند طولانی شدن این پروژه انتقاد داشت افزود: انگار مدیران دوست دارند همیشه این پروژه‌ها باشند، برای بهره‌برداری از سایت دو پشته دشت‌روم چندین بار تاریخ مشخص کردیم اما به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه با حضور خبرنگاران برای افتتاح سایت دوپشته تاریخ مشخص کردیم و آنها هم به اطلاع مردم رساندند، گفت: سایت دو پشته تنها پروژه استان نیست،پروژه‌های دیگری هم هستند که باید پیگیری شوند به همین دلیل اگر پروژه تا پایان اردیبهشت به بهره‌برداری نرسد دیگر پیگیر آن نخواهم شد.

حاجی‌زاده به این نکته هم اشاره کرد که اعتبار کافی در اختیار مدیران حوزه زیرساخت قرار داده شده تا مشکلات آب و برق و گاز سایت رفع شود.

اما اولتیماتوم پایان اردیبهشتی برای سایت دو پشته به اتمام رسید و خبری از افتتاح این سایت از سوی شهرداری یاسوج نشد و باید دید قصه طولانی سایت دوپشته دشت‌روم کی به اتمام می‌رسد.

کلنگ کارخانه بازیافت و ساماندهی سایت دفن پسماند شهر یاسوج دی ماه سال ۹۷ با حضور امیری معاون پارلمانی دولت دوازدهم در دشت‌روم بویراحمد به زمین زده شد طرحی که قرار بود در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با اعتبار بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۸ نفر ساخته شود.

بیش از ۳۶ ماه از کلنگ‌زنی این سایت می‌گذرد و کوهی از زباله دوپشته دشت روم را احاطه و سلامت مردم را تهدید می‌کند باید منتظر ماند و دید که این وضعیت در سردسیرترین منطقه بویراحمد کی به پایان می‌رسید و شهرداری چه زمانی به وعده‌های خود جامع عمل می پوشاند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.