تاریخ انتشار:۰۹:۲۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه هشدار زرد اعلام کرد: با ورود یک سامانه آلاینده، هوای استان از امروز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه هفته جاری غبارآلود خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به آلودگی هوا هشدار داد

 

در این اطلاعیه آمده است: نفوذ گرد و خاک و افزایش وزش باد در این مدت قابل پیش بینی خواهد بود که سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه ، افزایش شاخص آلودگی هوا، احتمال اختلال تردد و لغو پرواز هواپیماها و احتمال آسیب به صنایع حساس به گرد و خاک از پیامدهای این سامانه است.

اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد اجتناب از قرارگیری در فضای باز بویژه افراد آسیب پذیر، پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز، مدیریت در نگهداری از تاسیسات حساس به گرد و خاک، و احتیاط در سفرهای بین شهری را به مردم استان توصیه کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.