تاریخ انتشار:۰۹:۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت بیمه بیکاری به نیروهایی که شغل خود را از دست داده اند از خدمات مهم این سازمان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

 

رسول چراغ سحر با اشاره به اینکه۱۷ هزار و ۵۰۰ تن از بیمه شدگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مستمری بگیر هستند گفت: مبلغ افزایش حقوق امسال بازنشستگان به زودی پرداخت می شود.

او با یادآوری اینکه پرداخت بیمه بیکاری به نیروهایی که شغل خود را از دست داده اند از خدمات مهم این سازمان است می گوید: همچنین ۹۰۰ تن در این استان از خدمات بیمه بیکاری بهره مند هستند.

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی استان، خدمات تامین اجتماعی استان در بخش های درمان، بازنشستگی و از کار افتادگی، کمک هزینه ازدواج، بیمه بیکاری، پرداخت مستمری و هزینه های کفن و دفن انجام می شود.

چراغ سحر گفت: افزایش خدمات الکترونیک و غیرحضوری از مهمترین برنامه های این سازمان برای رفاه حال بیمه شدگان است.

او می گوید: صرفه جویی در وقت و هزینه از جمله اهداف خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی برای کارفرمایان، مستمری بگیران و سایر بیمه شدگان است.

به گفته چراغ سحر، بیمه‌شدگان و مستمری‌ بگیران پیش از مراجعه به پزشکان یا مراکز درمانی، تشخیصی و دارویی، به منظور اطلاع از برقرار بودن پوشش درمان، می‌توانند از چندین روش با وارد کردن کد ملی خود استفاده کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: این روش ها شامل شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱۴۲۰* بدون نیاز به اینترنت، شماره‌گیری کد دستوری #۱۶۶۶* بدون نیاز به اینترنت، استفاده از برنامه موبایل به نشانی pwa.tamin.ir و ورود به سامانه اینترنتی medical.tamin.ir هستند.

او از ساعت ۹ تا ۱۳ روز یکشنبه اول خردادماه در سالن اجتماعات اداره تامین اجتماعی گچساران به سئوالات بیمه شدگان پاسخ داد.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.