تاریخ انتشار:۱۸:۴۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندارا کهگیلویه و بویراحمد گفت: به شهرداری ها پولی بابت پرداخت حقوق کارکنان داده نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نشست هم اندیشی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار برگزار شد و در این نشست استاندار با انتقاد از وضعیتی که در شهرداری‌های استان وجود دارد گفت: پولی که دولت به شهرداری‌ها می‌دهد برای کار‌های عمرانی و عمومی است زیرا آن‌ها حقوق بگیر دولت نیستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به دنبال ایجاد مشکل با برای شهرداران نیستیم گفت: شهرداران به جای خدمات رسانی در حال به کارگیری نیروی کار هستند و چرا شهرداری که باید ۳۵ نیرو داشته باشد با ۹۵ نیرو در حال فعالیت است.
وی تاکید کرد: هیچ اعتباری برای تامین حقوق نیرو‌های به شهرداری ها پرداخت نمی شود و پولی که به شهرداری ها پرداخت می شود برای ارائه خدمات است.
احمد زاده خطاب به شهرداران با تاکید بر اینکه هر چه زودتر نیرو‌های مازاد را تعدیل کنید گفت: ده نیروی چابک بهتر از  ۵۰ نیروی دست و پاگیر است. 
استاندار گفت: برای مثال شهرداری چیتاب می‌تواند گردشگری را رونق دهد تا ساخت و ساز‌های زیادی انجام شود و بافت فرسوده روستایی تغییر کند .
وی در ادامه با بیان اینکه ورودی و خروجی شهر‌ها برای ما خیلی مهم است گفت: هر چند ورودی و خروجی‌ها را باید شهرداران بسازند، اما از معاونت عمرانی خواسته ایم که اعتبارات عمرانی برای این کار کنار بگذارند.

 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.