تاریخ انتشار:۲۱:۵۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به طرف همه جریانات داخل نظام در استان دست دوستی می‌دهیم اما اصل بی‌طرفی را از همین امروز سرلوحه کار قرار خواهیم داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید مهدی جوکار در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از اعضای شورای نگهبان به دلیل حسن نظر انتخاب وی در این مسئولیت اظهار کرد: باید از دفتر نظارت و بازرسی و اعضای زحمتکش آن به خصوص حجت الاسلام خرم روز به دلیل یک دهه خدمات و زحمات بی‌شائبه قدردانی کنم.

رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این نظام ثمره رشادت‌ها و خون شهیدان است خدمت در نهاد شورای نگهبان به عنوان یک نعمت الهی است که دقت نظر، شجاعت و تقوای لازم و خدمت شبانه‌روزی را می‌طلبد.

این مسئول در ادامه گفت: شورای نگهبان نهادی اصیل برای صیانت از سرمایه اجتماعی بوده و نیاز به تلاش مضاعف نسبت به سایر دستگاه‌های حاکمیتی دارد.

جوکار تصریح کرد: در مسیر ارتقاء سطح کمی و کیفی دفتر نظارت بر انتخابات استان گام بر خواهیم داشت تا اقتدار این نهاد را بیش از پیش به منصه ظهور بگذاریم.

وی افزود: نهاد شورای نگهبان مسئولیت‌های متعددی را بر عهده دارد که یکی از مهمترین مسئولیت ها بحث نظارت بر انتخابات است و جدا از همدلی با دستگاه‌های مختلف در خود شبکه نظارت دقت و تخصص بالا را می‌طلبد و خوشبختانه در سال‌های متمادی در استان اکنون دقت بالا و تخصص خوبی در شبکه نظارت نهادینه شده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به رویکرد خود در این دوره از مدیریت این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: در مسیر صیانت از حقوق مردم و اعتماد عمومی که در انتخابات امر بدیهی است چند اصل مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از این اصل‌ها بی طرفی در انتخابات بوده که تاکید امامین انقلاب و وظیفه شرعی و قانونی است و با خداوند عهد بسته‌ام در تمامی دورانی که با دفتر نظارت همکاری داشته‌ام اصل بی طرفی را حفظ کنم تا اعتماد مردم اینگونه حفظ شود.

این مسئول گفت: اگر بخواهیم این اصل مهم را فقط در روز انتخابات لحاظ کنیم توفیقی حاصل نخواهد شد بلکه از همین امروز این اصل را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

وی بین کرد: اگرچه تعامل با جریانات سیاسی شخصیت‌ها و نخبگان را در دستور کار خواهیم داشت اما با حفظ بی طرفی چنین رویکردی در استان لحاظ خواهد شد و ضمن احترام به همه گروهها، جریانات و اشخاص سیاسی استقلال خود را در همه حال حفظ می‌کنیم.

جوکار افزود: حفظ حرمت افراد را در دستور کار خود قرار داده و در انجام امور محوله، معیار و ملاک فقط فرامین رهبر معظم انقلاب و چارچوب‌های قانونی ابلاغی از سوی شورای محترم نگهبان خواهد بود.

وی یادآور شد: ضمن احترام به سلایق مختلف اما آنچه در عمل به منصه ظهور خواهیم گذاشت اقدام در چارچوب‌های قانونی خواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.