تاریخ انتشار:۰۷:۳۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:بر اساس دستور رییس جمهور مبنی بر ریشه کنی فقر مطلق در کشور برنامه ریزی و دستورالعمل‌های این طرح ابلاغ شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حمیدرضا واعظی زاده روز یکشنبه در آیین جشن روز کارگر در کارگاه سد چمشیر گچساران اظهار داشت: این طرح شامل افراد نیازمندی می شود که زیرپوشش هیچ کدام از نهادهای حمایتی نیستند.

وی با بیان اینکه شاخص فقر مطلق نداشتن سرپناه، خوراک و پوشاک مناسب است، گفت: در اجرای این برنامه و شناسایی افراد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی،بهزیستی و سایر تشکل ها و ذستگاه های اجرایی متولی نیز همکاری می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه معیشتی از جمله برنامه های توانمندسازی نیازمندان زیر پوشش طرح فقر مطلق است.

معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران نیز در این آیین گفت: ۸۵۰ نیروی انسانی در طرح دز حال احداث سد چمشیر این شهرستان فعالیت دارند.

محمدرضا فاضل با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان و تشکلی است تاکید کرد: نظم بخشیدن به حقوق کارکنان سد چمشیر از مهمترین برنامه های مسوولان این سد است اما بااین وجود آخرین پرداختی های کارگران که روزهای اخیر صورت گرفته مربوط به حقوق دی ماه سال ۱۴۰۰ بوده است.

فرماندار گچساران نیز در این آیین با اشاره به اهمیت کار و تلاش برای کسب روزی حلال در اسلام گفت: چرخش چرخ تولید و سازندگی کشورمان مدیون تلاش کارگران است.

روان بخش دیهیم با اشاره به دغدغه کارگران برای تحقق امور رفاهی اضافه کرد: رفع نگرانی کارگران برای افزایش انگیزه به آنان ضروری است.

در پایان این آیین ۶۰ نفر از کارگران نمونه  شرکت های مستقر در نیروگاه در حال احداث سد چمشیر و ۳۰ نفر از افرادی که برنده مسابقات ورزشی شده بودند با اهدای لوج تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.