تاریخ انتشار:۱۶:۴۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت جدی از واحدهای دانش‌بنیان استان تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلسه صمیمی و پربار استاندار با فناوران/ احمدزاده؛ شرکت‌های دانش‌بنیان به طور جدی حمایت می‌شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت جدی از واحدهای دانش‌بنیان استان تاکید کرد.

سید علی احمدزاده در دیدار صمیمی با فناوران و واحدهای دانش‌بنیان پای صحبت‌های آنها نشست و پس از اینکه در جریان مشکلات آنها قرار گرفت گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان را به طوری جدی مورد حمایت قرار می‌دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور گفت: حمایت‌ها در استان از شرکت‌ها مستمر خواهد بود تا سایر واحدها تشویق به حضور در استان شوند.

وی بیان کرد: همه شرکت‌های دانش‌بنیان که نیاز مند تسهیلات هستند به حوزه اقتصادی استانداری مراجعه کنند تا در اولویت پرداخت تسهیلات قرار گیرند، شرکت‌هایی که دارای تجربه و توانایی بیشتری هستند بیشتر مورد حمایت خواهند بود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از شرکت‌ها هم نیازی به تسهیلات ندارند و مشکلات و گرفتاری‌هایی با دستگاه‌ها دارند که به معاونت اقتصادی استانداری مراجعه کنند تا طی جلسه‌ای با حضور شرکت دانش‌بنیان و دستگاه‌ها مشکلات آنها رفع شود،ضمن اینکه کارهای برون‌ استانی شرکت‌ها برای اینکه سریعتر به نتیجه برسد از طریق معاونت اقتصادی استانداری پیگیری شود.

احمدزاده با تاکید بر حل مشکلات به صورت میدانی گفت: جلسات به طور کارشناسی تشکیل و پس از بررسی موانع، مشکلات و خواسته‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران حل شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از معاون اقتصادی خود خواست واحدی را در استانداری تشکیل و خواسته‌های واحدهای دانش‌بنیان‌ به صورت تخصصی دنبال شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فناوران با بیان اینکه اگر با مشکلی مواجه شدید فوری به ما مراجعه کنید تا به شما کمک کنیم، افزود: شرکت دانش‌بنیان این استان که اقدام به تهیه نهاده‌های کشاورزی ارگانیک می‌کند از اتحادیه اروپا دعوت‌نامه دارد که برود آنجا کار کند اما ما قدر چنین ظرفیتی را نمی‌دانیم که تاسف‌بار است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه بخشی از فناوران ما را بانوان تشکیل می‌دهند، حتی دامنه فعالیت آنها به خارج کشور رفته و در کشور عراق و شهر کربلا مشغول به فعالیت هستند، گفت: اینکه بانوان حس کنند می‌توانند کار دانش‌بنیان راه‌اندازی و اشتغال ایجاد کنند باعث خوشحالی است.

احمدزاده یادآور شد: تلاش کنیم فرمایشات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان محقق شود.

در این جلسه مسئولان واحدهای فناور و دانش‌بنیان به بیان مشکلات و خواسته‌های خود از مقام ارشد استان پرداختند که استاندار از معاون اقتصادی خواست مشکلات آنها تا پایان هفته حل شود.

احمدزاده بیان کرد: جلسات دیگری با شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل و برنامه‌های آنها تا حصول نتیجه پیگیری شود.

همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان شهر دهدشت مدت دو سال بود که با مشکل فضا مواجه بودند و اداره کل ورزش و جوانان حاضر به همکاری برای واگذاری یک ساختمان بلااستفاده نبود که استاندار طی تماس با سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان این مشکل را رفع کرد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.