تاریخ انتشار:۱۰:۵۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات عمومی با مردم در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیدعلی احمدزاده در چهارمین برنامه ملاقات عمومی خود در سال جاری با تعدادی از مردم مناطق مختلف استان در جریان مشکلات و خواسته های آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای مو حل این مشکلات صادر کرد.

در این دیدار متقاضیان مشکلات معیشتی، مالی، شغلی، برگشت به کار، درخواست زمین در شهرک صنعتی برای ایجاد طرح تولیدی، تسهیلات و فرآیند بانکی و مشکلات حوزه کشاورزی خود را مطرح کردند و بر لزوم توجه به خواسته های خود تاکید داشتند.
حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی، عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی، حسینی مدیرکل حوزه استاندار و مشکینی مشاور استاندار در امور ایثارگران حضور داشتند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار مردمی به خواسته های ۲۵ نفر از مراجعین پاسخ داد و به مدیران مربوط دستورات لازم را برای حل مشکلات آنها صادر کرد.
ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به صورت دوره ای و رو در رو و روزهای شنبه هر هفته در محل دفترش برگزار می شود.
در این دیدار دکتراحمدزاده خود را حامی جامعه ورزشی استان دانست و به شرکت های قدر استان تاکید کرد: اسپانسر و حامی تیم های ورزشی استان باشند بخصوص تیم هایی که در لیگ برتر قرار دارند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به اهمیت تولید و رونق اشتغال، سرمایه گذاری و اولویت بخش اقتصادی اشاره کرد و به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد که در اجرای طرح ها از محصولات و تولیدات داخلی استان استفاده کنند به شرطی که علاوه بر داشتن استاندارد لازم، توان رقابت با دیگر تولیدات را داشته باشند.
احمدزاده ، اجرای دقیق و کامل قوانین حوزه ایثارگران را خواستار شد و گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف و ملزم به رعایت و اجرای صددرصدی قوانین حوزه ایثارگران در تمام زمینه ها هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: همه دستورات صادر شده برای رفع مشکلات عمومی، خصوصی و انفرادی در برنامه های ملاقات عمومی براساس قانون صادر می شوند و پیگیری خواهند شد و لازم الاجرا هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.