تاریخ انتشار:۱۸:۳۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: متولیان به افزایش امر ازدواج ‌که خواسته نظام است کمک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید جواد هاشمی‌مهر در نشست افزایش جمعیت و حمایت از خانواده گفت: قانون افزایش جمعیت برای همه دستگاه‌ها ارسال و شرح وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: روند کاهش جمعیت یک مسئله فرهنگی است و نباید همه مسائل را به حوزه اقتصاد گره بزنیم، بلکه باید حوزه فرهنگی را تقویت کنیم.

وی بیان کرد: مشکلات اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد اما روند کاهش جمعیت در  این استان را شاهد نیستیم، قبلا علاقمندی برای داشتن فرزند بالا بود اما در فرهنگ جدید این مورد از بین رفته است.

در ادامه داووید صادقی مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته ۱۰ هزار و ۶۴۱ واقعه ولادت به ثبت رسید در حالی که این آمار در سال ۱۳۹۹،  ۱۱ هزار و ۱۵۳ واقعه بوده که ولادت‌ها ۶.۵ درصد کاهش داشته است.

همچنین موسوی معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت‌نام ۱۳ هزار فرد مجرد ۲۳  سال به بالا در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۵۶ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند که ۱۳ هزار  نفر مجرد هستند.

وی با اشاره به رفع مشکل زمین در اکثر شهرهای استان به غیر از باشت، یاسوج و لنده گفت: شرط واگذاری مسکن به مجردها، ازدواج است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.