کد خبر: ۱۸۲۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۰۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: باگذشت بیش از ۹ماه از آغاز به کار شورای ششم، شهردار و شورای سرفاریاب همچنان در رقابت و کش و قوس انتخاباتی بر همدیگر می‌تازند و اقدام ماندگاری از سوی این شورا صورت نگرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، باگذشت بیش از ۹ماه از آغاز به کار شورای ششم، شهردارو شورای سرفاریاب همچنان در رقابت و کش و قوس انتخاباتی بر همدیگر می‌تازند و اقدام ماندگاری از سوی این شورا صورت نگرفته است به گونه‌ای که بسیاری از شهروندان از این شورا به عنوان ضعیف‌ترین شورا‌های شهر و دوره ششم انتخابات نام میبرند.

شورای شهرِ کت و شلوار پوشی که در ایام انتخابات وعده داده بودند هر کدام به نحوی سهمی در شکوفایی و ارتقا عمرانی و فرهنگی و حتی اشتغال فردی و... شهر داشته باشند، ولی حال برخی از اعضا به شکل انفرادی کار می‌کنند و دایما در تقابل با یکدیگر و حتی شهروندان هستند.

اعضای شورای شهری که قول داده بودند تحولی شگرف در این شهر ایجاد کنند، می بینیم حالا در کوچک‌ترین کار، یعنی نظافت جداول و خدمت رسانی به مردم هم لنگ میزنند و شاهد کنده کاری‌هایی هستیم که ماه‌ها رها شده است که این فصل مردم برای دیدن مناطق تفریحی از این مسیر تردد می‌کنند به شدت ناراضی و گلایه گذار بودند، بوی بد جداولی که ماه‌ها پاکسازی نشده اند تا زندگی را به کام مردم تلخ کنند.

آیا چشم بینایی نیست یا وجدان بیداری که این کاستی‌هایی که برای مردم دنیا حقوق شهروندی محسوب می‌شود برای شهر ما تبدیل به آرزو گشته است را ببیند.

چرا شورای شهر که عرضه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ندارد، پیگیر مطالبات میلیاردی شهردار قیر فروخته شده نیست؟

مگر این شورا همان‌هایی نیستند که برخی از آن‌ها در آغاز به کار فعالیت خود چه ترفند‌ها و تحویل گیری مردم چه وعده‌هایی که نمی‌دادند، اکنون نیز مردم انتظار دارند فرماندار انقلابی و امام جمعه هم دربرابر کاستی و کم کاری ان‌ها ساکت ننشینند. البته باید از تذکر هفته گذشته امام جمعه تشکر کرد

اگر هم کاری از دستتان ساخته نیست، پیشنهاد میشود حداقل این شهامت را داشته باشید و عذرخواهی کنید
البته سالی که نکوست از بهارش پیداست

با انتخاب شهردار کم‌تجربه و ناآشنا با موقعیت‌های اجتماعی و فرهنگی قطعا بیش از این امیدی نیست چراکه مدت ۹ماه شهردار از اختلاف در بین شورا سو ءاستفاده کرده و با پوشیدن کت و شلوار تفریح به بیرون از شهر و استراحت در روستایی خارج بخش را ترجیح داده و به راحتی کار روز مرگی خود را می‌گذارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
اونوقت شهردار قبل تحربه اشون چی بوده؟
مهمان دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
ببخشید این شهردار که ۹ ماه نیست شهردار شده بلکه ۷ ماهه. ضمن اینکه میشه یه مدرک بزارین که تفریح برا یه مسئول حرامه؟
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
این شورا فقط دنبال معامله هستند و در خفا به ریش ما می خندند. اگه بزنیدشون و یا حتی فحاشی هم کنید کلامی نمی زنند و فقط به فکر پر کردن جیب خودشون هستند و دیگر هیچ.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین